تور آلمان ارزان: خطیب زاده تعرض به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ را محکوم کرد

به گزارش دور زمین، خطیب زاده تعرض به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ را محکوم کرد و خواهان اجرای وظایف دولت آلمان در تامین امنیت اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی شد.

تور آلمان ارزان: خطیب زاده تعرض به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ را محکوم کرد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) تعرض به ساختمان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هامبورگ را محکوم کرد.

وی از دولت آلمان خواست نسبت به وظایف قطعی خود در تامین امنیت اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در آلمان در چارچوب کنوانسیون وین جدی و مسئولانه عمل کند.

خطیب زاده اضافه نمود: از دولت آلمان انتظار می رود ضمن آنالیز دقیق جزییات و برخورد جدی با عامل یا عاملان آن، تدابیر پایدار و موثری را برای ممانعت از تکرار چنین تعرضاتی اتخاذ کند.

به گزارش فارس، رسانه های محلی آلمان از حمله شامگاه آدینه به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ آلمان از سوی افراد ناشناس خبر دادند.

براساس این گزارش، بعد از این تعرض، سرکنسول ایران در محل حاضر شد و با مقامات آلمانی صحبت نموده و قرار است تصاویر دوربین های مداربسته آنالیز گردد. پلیس امنیت آلمان در این تحقیقات مشارکت دارد.

طبق گزارش ها، در این حادثه کسی آسیب ندیده و فقط ورودی ساختمان کنسولگری خسارت دیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4667

به "تور آلمان ارزان: خطیب زاده تعرض به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ را محکوم کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور آلمان ارزان: خطیب زاده تعرض به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ را محکوم کرد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: خطیب زاده تعرض به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید