بهترین مکان ها برای خرید پارچه در تور پوکت

به گزارش دور زمین، تایلند برای ابریشمش مشهور است و شما در تور تایلند می‌توانید به گستره متنوعی از پارچه‌های ابریشمی با کیفیت‌ها و انعطاف‌پذیری‌هایی با درجات مختلف دسترسی داشته باشید. این پارچه‌ها در مناطق مختلف تایلند، بیشتر در شمال و شمال شرق، تهیه می‌شوند. تعداد زیادی فروشگاه پارچه در جزیره پوکت وجود دارد؛ بسیاری از هتل‌های سطح بالا، فروشگاه‌های پارچه خودشان را دارند و بقیه آنان نیز در جای جای جزیره و بیشتر در شهر پوکت پراکنده شده‌اند. تولیدکنندگان ابریشم تایلندی در شمال و شمال شرق کشور، دلایل زیادی برای افتخار کردن به محصولاتشان دارند، چرا که ابریشم آنها در سراسر جهان مشهور است. ابریشم تایلندی برای کیفیت بالا و رنگ‌ها و الگوهای منحصربه‌فردش شهره است و نقش مهمی در ابقای اقتصاد محلی بازی می‌کند.

بهترین مکان ها برای خرید پارچه در تور پوکت

ابریشم تایلندی جیم تامپسون

فروشگاه جیم تامپسون در طبقه همکف مرکز خرید سنترال فستیوال، در کنار استارباکس قرار گرفته است. فروشگاه جیم تامپسون یک فروشگاه بزرگ و به خوبی نورپردازی‌شده با تهویه مطبوع است و دکورها و ویترین‌هایی بسیار جذاب دارد. قفسه‌های نمایش محصولات با فضای مناسبی در کنار هم قرار گرفته‌اند و کاشی‌های سفید کف حس خوبی به فضا داده‌اند. بیشتر مسافران تور تایلند مستقیم به بخش محصولات جدید می‌روند که درست در کنار ورودی اصلی قرار گرفته است. جایی که شما می‌توانید در تور پوکت انواع کیف‌های دستی پارچه‌ای، کیف‌های پول چرمی، روسری‌های ابریشمی (این شعبه تعداد بی‌شماری روسری دارد)، فیل‌های اسباب‌بازی تزئینی و دستمال‌سفره‌های زیبا را بخرید. در این فروشگاه گستره متنوعی از کیف‌های بزرگ و کوچک و لوازم جانبی برای خانم‌ها وجود دارد و تمامشان بی‌نظیر هستند. در بخش پیراهن‌های ابریشمی مردانه می‌توانید یک لباس رسمی خوب برای کار و همچنین یک پیراهن رنگارنگ برای جشن‌ها و تعطیلات‌تان پیدا کنید.

خرید از مجموعه ابریشم تایلندی در تور پوکت

یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید ابریشم تایلندی در تور پوکت، فروشگاهی با نام چندان خلاقانه Thai Silk Collection است. این فروشگاه نزدیک به معبد معروف چالونگ در جاده Chao Fah Tawan Tok قرار گرفته است. گشت و گذار در این فروشگاه رنگارنگ، تجربه دلپذیری در تور تایلند برایتان خواهد بود، چرا که در هر گوشه‌اش چیزی برای غافلگیر کردن شما وجود دارد. در محل ورودی فروشگاه یک ماکت از دستگاه ریسندگی قرار داده شده است و یک فیلم آموزشی، فرایند آماده‌سازی ابریشم را نشان می‌دهد. در داخل فروشگاه شما انواع کیف‌های ابریشمی، روسری‌های رنگارنگ و شیک به اضافه مجموعه‌ای از کراوات‌های رسمی مردانه که برای محیط‌های کاری مناسب هستند را پیدا خواهید کرد.

خرید از پارچه فروشی بان بوران در تور پوکت

دو فروشگاه Ban Boran در مرکز شهر پوکت وجود دارد، اما این دو در هیچ زمینه‌ای به هم مرتبط نیستند جز این که هر دو محصولات با کیفیت می‌فروشند. این فروشگاه درجاده Yaowarat، پارچه‌های ابریشمی و نخی می‌فروشد؛ پارچه‌هایی که از مناطق قبیله‌نشین تایلند و کشورهای همسایه تامین می‌شوند. فروشگاه بان بوران قیمت‌های ارزانی ندارد، اما کیفیت پارچه‌های آن تضمین شده است. در اینجا می‌توانید صندل‌های جذاب، کیف، جعبه جواهر، چراغ رومیزی و دستبندها و گردنبندهای سنتی را پیدا کنید. پیراهن‌های رنگارنگ ابریشمی با این که نسبتا گران هستند اما کیفیت بسیار خوبی دارند. کارکنان این فروشگاه به انگلیسی صحبت می‌کنند و بان بوران ارزش بازدید در تور پوکت را دارد.

خرید از فروشگاه چای باتیک در تور پوکت

فروشگاه Chai Batik در جاده Chao Fa Nai قرار دارد و مکانی شگفت‌انگیز برای بازدید در تور تایلند است. با وجود یک پارکینگ نه چندان بزرگ و تابلو ساده‌ای که رویش به زبان تایلندی نوشته شده است، شاید از بیرون آنچنان چشم‌نواز نباشد، اما داخل فروشگاه با نقاشی‌های خلاقانه و تماشایی تزئین شده است. پیراهن‌هایی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند از پارچه نخی تایلندی تهیه شده‌اند و کیفیت‌شان تضمین‌شده است. شما هم می‌توانید لباس‌های آماده را تهیه کنید هم این که لباس مورد نظر خود را سفارش دهید تا دوخته شود. اگر فکرش را بکنید، چه چیزی می‌تواند سوغات بهتری برای برگرداندن از تور پوکت باشد؟ قیمت پیراهن‌ها و سارونگ‌ها قابل قبول هستند، مخصوصا وقتی در نظر بگیرید چه مهارتی در تولیدشان به کار برده شده است.

خرید در جاده تالانگ در تور تایلند

جاده تالانگ درست در مرکز سرزنده و پرهیاهوی شهر قدیمی پوکت قرار دارد و مدت زمانی طولانی است که مکانی برای خرید پارچه‌های ارزان قیمت تایلندی در تور پوکت، از میان تعداد زیادی فروشگاه رنگارنگ بوده است. در اینجا شما می‌توانید توپ‌های پارچه‌های نخی و ابریشمی زیبا را با قیمت‌های فوق‌العاده ارزان پیدا کنید؛ قیمت‌هایی که شما را غافلگیر خواهند کرد. بسیاری از مسافران تور تایلند که به دنبال خرید پارچه‌های سبک پرده‌ای و آستر می‌گردند، آن چه می‌خواهند را در اینجا پیدا خواهند کرد. خرید در این خیابان یک تجربه کامل و جذاب برای شما خواهد بود. بعد از این که خریدتان تمام شد، می‌توانید در یکی از کافه‌های محلی توقف کرده و از یک خوراکی و یک فنجان چای لذت ببرید. اگر به مقدار زیاد خرید می‌کنید، می‌توانید چانه هم بزنید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3806

به "بهترین مکان ها برای خرید پارچه در تور پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای خرید پارچه در تور پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید