آشنایی با هتل 4 ستاره گیگ پوکت

به گزارش دور زمین، جهت آشنایی با هتل 4 ستاره گیگ پوکت همراه ما باشید.

آشنایی با هتل 4 ستاره گیگ پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

این هتل 4 ستاره زیبا در شهر پوکت واقع شده است. هتل گیگ هتلی لوکس و مجلل است که در دل سواحل پوکت همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. شما با اقامت در این هتل 4 ستاره ، 14 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله خواهید داشت. در واقع هتل گیگ از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است و در یکی از محبوب ترین محله های شهر واقع شده است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به هتل گیگ از فرودگاه بین المللی، 45 کیلومتر مسافت را باید طی نمایند، البته با توجه به نزدیکی هتل به مکان های تفریحی و جاذبه های اصلی شهر مسافرین بسیاری را در هر سال جذب می نماید. این هتل به علاقه شما احترام میگذارد و به حیوانات خانگی تان مجوز ورود می دهد تا در طول اقامت همراهتان باشند.

از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره نمود:

استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی، سولاریوم و سالن آرایش و زیبایی از امکانات شاخص هتل گیگ میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 4 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل گیگ پوکت دارای 125 اتاق بوده که همه آنها کاملا مجهز بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.

اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل گیگ را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد نمود.

  • نام هتل: هتل گیگ پوکت
  • درجه هتل: 4 ستاره
  • آدرس هتل: Patong، Kathu District، Changwat Phuket 83150، Thailand
  • تعداد اتاق: 125
  • فاصله تا فرودگاه: 45KM
  • نوع اتاق: اتاق 2 تخت، اتاق 4 تخت، سوئیت، اتاق خانوادگی، اتاق مخصوص مهمان، استاندارد
  • امکانات هتل: رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، صرافی، فروشگاه، خدمات پرینت و فکس، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، سرویس ویژه معلولین، بوفه و صبحانه، محل نگهداری بچه ها، آرایشگاه، سالن زیبایی، سولاریوم، اتاق مخصوص سیگار
  • امکانات ورزشی: استخر روباز، سونا و جکوزی، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ، میز بیلیارد
  • امکانات تفریحی: باغ
  • امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی، تلفن، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، صندوق امانات
منبع: مرجع تایلند
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1821

به "آشنایی با هتل 4 ستاره گیگ پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 4 ستاره گیگ پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید