خرید از واکینگ استریت پوکت

به گزارش دور زمین، واکینگ استریت (Walking Street)، یکی از پربازدیدترین خیابان‌های پوکت در بین گردشگران است. یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر قدیم پوکت، خیابان واکینگ استریت می‌باشد که با نام Lardyai به معنای بازار بزرگ هم شناخته شده است.

خرید از واکینگ استریت پوکت

در این بازار می‌توانید غذاهای محلی جنوبی تایلند را امتحان نمایید. صنایع دستی محلی، بخش دیگری از بازار را تشکیل می‌دهند. این بازار هفتگی که هر یکشنبه از ساعت 4 بعدازظهر تا 10 شب فعالیت می‌کند، مکان مناسبی برای گشت‌وگذار همراه خانواده است. تعداد زیادی غرفه‌ی فروش اسباب‌بازی و یک ترامپولین برای بازی بچه‌ها در مجموعه به چشم می‌خورد.

شهر قدیم پوکت همواره یک قطب تجاری بوده و امروزه خیابان Thalang، هنوز تعداد زیادی فروشگاه پارچه، ابزار، لوازم ورزشی، لباس و داروهای گیاهی دارد. این بازار که کاملا حال‌وهوای یک بازار سنتی تایلندی را دارد، دارای تعداد زیادی کافی‌شاپ و رستوران می‌باشد. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

سوغاتی‌های مختلفی مانند انواع تی‌شرت، صنایع دستی، زیورآلات و وسایل تزیینی را می‌توانید همین‌جا خریداری کنید. علاوه بر خرید، این بازار دیدنی، فرصتی عالی برای شما فراهم می‌کند تا ساعتی را به گشت‌و‌گذار در شهر قدیم پوکت و تماشای فرهنگ اهالی شهر بگذرانید. ورودی اصلی واکینگ استریت در طرف شرقی Thalang Road قرار دارد و یک دروازه‌ی چوبی به سبک چینی دارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3956

به "خرید از واکینگ استریت پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید از واکینگ استریت پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید