آشنایی با خرید در پوکت

به گزارش دور زمین، خرید یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت انجام بدهید. در این جزیره می‌توانید در مراکز خرید مدرن و یا بازارهای سنتی به دنبال خرید جواهرات مینا‌کاری شده، ظروف مسی، زیورآلات باشید.

آشنایی با خرید در پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival) پوکت

سنترال فستیوال یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید شهر پوکت به شمار می‌رود. این مرکز خرید که به شکل یک دایره در 4 طبقه ساخته شده است، خدمانت رفاهی کاملی به مشتریان خود ارائه می‌دهد، که یکی از این امکانات، پارکینگ رایگان است. این مرکز 120 نمایندگی فروش دارد که مطمئن باشید، هر آن چه به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در تور تایلند می‌توانید یک روز سرگرم کننده را با تماشای فیلم، غذا خوردن در رستوران‌های بین‌المللی با غذاهای تایلندی، فرانسوی و یا حتی ژاپنی و با امکانات رفاهی همچون پارکینگ در مجموعه سنترال فستیوال پوکت تجربه کنید.

پریمیوم اوتلت (premium outlet) پوکت

پریمیوم اوتلت پوکت، با 300 برند درون آن، یکی از بهترین مراکز خریدی است که در تور پوکت بهتر است به آن سری بزنید. بیشتر این فروشگاه‌ها لباس و تجهیزات ورزشی به فروش می‌رسانند و همیشه تعدادی از آن‌ها، با زدن برچسب تخفیف 80 درصدی شما را به سوی خود جذب می‌کنند. بین برندهای موجود در این اوت لت ، برندهایی همچون لاکوست، گای لاروچ، لویس، آدیداس و نایک از همه پرطرفدارتر هستند.

بازار فوتای (phuthai market) پوکت

این بازار با وجود 1000 مغازه مختلف که به فروش صنایع دستی می‌پردازند، می‌توانید سوغاتی‌های تور پوکت خود را به راحتی خریداری کنید. این بازار با تخفیف‌های عالی و تنوع کالاها یکی از محبوب‌ترین بازارهای این جزیره در بین مردم عادی و گردشگران است.

بازار کارن (Karon Bazaar) پوکت

بازار کارن، پر از مغازه‌های بزرگ است که در خیابان کارن قرار گرفته است. هدف از ساخت این بازار جذب گردشگران می‌باشد. این بازار 10:00 صبح تا پاسی از شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های اصلی این بازار کافه‌های آن می‌باشد.

بانانا واک (Banana Walk) پوکت

بانانا واک یکی دیگر از مراکز خرید بزرگی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت به آن سری بزنید. این مرکز خرید تازه تاسیس در پاتونگ قرار گرفته است و برای خرید مخصوصا لوازم آرایشی و صرف غذا مناسب است چرا که در این مرکز خرید 7 فروشگاه بزرگ مواد غذایی وجود دارد. در واقع در این مرکز خرید هر نوع خوردنی، نوشیدنی یا هر کالایی را می‌توانید، خریداری نمایید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3829

به "آشنایی با خرید در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با خرید در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید