بهترین مکان ها برای خرید در آئو نانگ کرابی

به گزارش دور زمین، لیست ما از بهترین مکانها برای خرید در منطقه آو نانگ و نوپارات تارا، شامل جذاب‌ترین فروشگاه‌های این منطقه می‌شوند؛ جاهایی که در آنها می‌توانید محصولات مورد نیاز خود زمانی که در تور کرابی هستید را پیدا کنید. گزینه‌های خرید در این منطقه مطمئنا به اندازه پوکت یا حتی شهر کرابی چشمگیر نیستند اما مطمئنا هدایا و سوغات‌های بسیار خوبی برای برگشت از تور تایلند در اینجا پیدا خواهید کرد.

بهترین مکان ها برای خرید در آئو نانگ کرابی

منطقه آونانگ و ساحل خواهرش Noppharat Thara دو تا از مقصدهای محبوب در استان کرابی (منطقه‌ای با حال و هوای روستایی در جنوب تایلند) هستند. این دو ساحل ممکن است در مکانی نزدیک به هم و با فاصله چند صد متری از هم قرار گرفته باشند، اما ظاهر و اتمسفر آنها تفاوت‌های زیادی با هم دارند. آئو نانگ منطقه‌ای پر جنب و جوش، پر شده با رستوران‌ها، مکان‌های زندگی شبانه و فروشگاه‌های کوچک است، در حالی که منطقه Noppharat Thara منطقه‌ای آرام با چند رستوران، کافه و سوپرمارکت است.

خرید از واکینگ استریت آو نانگ در تور کرابی

واکینگ استریت کاتالونیای آو نانگ، یک کوچه L شکل و تقریبا سرپوشیده در بخش جنوبی جاده ساحلی آئو نانگ است. این مجموعه خرید دائمی جمع و جور و بازار شکل، در سال 2007 افتتاح شد. شما در اینجا در تور کرابی می‌توانید یک گالری هنری، یک خیاطی، یک عینک‌سازی، یک بستنی‌فروشی، چهار رستوران (تایلندی، مکزیکی و بین‌المللی)، دو کافه، یک بانک و یک مهمانخانه را پیدا کنید که همگی نزدیک به ساحل آونانگ هستند. بخش بازار شکل این واکینگ استریت میزبان چندین مغازه کوچک و غرفه است که گستره متنوعی از سوغات‌ها و لباس‌ها را می‌فروشند.

خرید از جواهرفروشی Chock Dee در تور کرابی

فروشگاه طلا و نقره دست‌ساز Chock Dee، فروشگاهی با سابقه طولانی در منطقه آئونانگ است. این فروشگاه شیک در کنار ساحل آئونانگ قرار گرفته و گستره متنوعی از دستبندها، گردنبندها، گوشواره‌ها و دیگر جواهرات را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. خاص بودن جواهراتی که در اینجا فروخته می‌شوند این است که تمام آنها دست‌سازهایی با طراحی‌های اصلی، ساخته شده از مواد گران‌قیمت و نیمه‌گران‌قیمت و نادر از جمله طلا و نقره، سنگ، مرمر و فسیل هستند. تمام کارهای این فروشگاه در کارخانه کوچکی در حوالی آئونانگ ساخته می‌شوند. ساخت کارهای سفارشی نیز در این فروشگاه ممکن است. به خاطر کیفیت بالای محصولات، قیمت‌ها اندکی از دیگر فروشگاه‌های منطقه بیشتر هستند. بد نیست در زمان خرید چانه بزنید تا بتوانید قیمت پایین‌تری دریافت کنید.

خرید از Nopparat Thara Plaza تور کرابی

Nopparat Thara Plaza یکی از جدیدترین مراکز خرید در منطقه آونانگ و نوپارات تارا است. این مجموعه خرید و غذا خوردن، ظاهری مدرن دارد و در سال 2014 افتتاح شده است. در اینجا مسافران تور کرابی به گزینه‌هایی عالی برای خرید در منطقه تقریبا ساکت Nopparat Thara دسترسی دارند. در طراحی نوپارات تارا پلازا، المان‌های مدرن و طبیعی با هم ترکیب شده‌اند. در اینجا گیاهان، درختان و یک استخر کوچک بین فروشگاه‌هایی کلبه مانند قرار گرفته‌اند.

خرید از آنانیا در تور کرابی

این فروشگاه کلاسیک روبالشی‌های ابریشمی، کیف‌های زیبا، روسری، ظروف سفالی، صنایع دستی و تعداد زیادی محصولات دست‌ساز ابریشمی تایلندی را می‌فروشد. صاحب خونگرم این فروشگاه به شما کمک می‌کند تا بتوانید در تور کرابی، محصولی مناسب با سلیقه خودتان را پیدا کنید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3809

به "بهترین مکان ها برای خرید در آئو نانگ کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای خرید در آئو نانگ کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید