حیوانات قطبی جاذبه جدید گردشگری چین

به گزارش دور زمین، جدیدترین جاذبه گردشگری چین با جمع آوری تمامی حیوانات قطب شمال و جنوب زمین را در شانگهای در عظیم ترین تم هتل و تم پارک و هتل افتتاح خواهد شد.

حیوانات قطبی جاذبه جدید گردشگری چین

با افتتاح عظیمترین تم هتل و تم پارک قطب شمال و جنوب زمین در شانگهای چین درمجاورت دریاچه دیشیو، تمامی حیوانات قطبی در دوسوی زمین دریکجا گردهم به نمایش گذشته می شوند.

به گزارش شینهوا این پروژه شامل احداث تم پارکی است از تمامی حیوانات و گونه های دریایی متشکل از 13 سالن یا تالار نمایشگاهی و نیز 4 سالن عظیم ویژه حیوانات بسیار عظیم و غول آسا ونیز دارای 4 سینما و 18 فضای ویژه سوارکاری و فضای ویژه ای برای نمایش حیوانات آزاد در زیستگاه است.

همچنین دارای یک تم هتل یا هتل ویژه مرتبط با این نمایشگاه نیزهست.

وانگ ژوانگ مدیر شرکت هایچانگ با اعلام مالکیت این اراضی یادآور شد که با توجه به پیشنویس طرح ارائه شده که ایجاد تم پارک فرهنگی گونه های دریایی است، این جاذبه گردشگری شامل تمامی عناصر مرتبط از قبیل سرگرمی و تفریح، اکولوژی و مطالعات علمی و هدف های آموزشی است. این پروژه توسط کمپانی هایی که قبلا سابقه همکاری با پروژه هایی چون دیزنی لند و سی ورد دارند، به اجرا درمی اید.

او همچنین یادآور شد که به عنوان تم پارک برتردنیا با عالی ترین استانداردهای دنیای تم پارک دنیای اقیانوس قطبی ویترینی از طیف وسیعی از گونه های دریایی در قطب خواهد بود که ضمن توجه به جنبه های سرگرمی و تفریح قرار است عظیمترین تسهیلات تحقیقاتی در حوزه مطالعات علوم دریایی و نیز ارائه بهترین امکانات سینمایی را نیز تامین کند. ما مصمم هستیم که پروژه شانگهای درصدر برترین استانداردهای دنیا درحوزه نمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی، فناوری و نیز سرگرمی های مرتبط با علوم وزندگی دریایی باشد.

به گفته وی این تم پارک که هفتمین تم پارک قطبی در چین است در سال 2017 به روی عموم گگردده می گردد.

انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2493

به "حیوانات قطبی جاذبه جدید گردشگری چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "حیوانات قطبی جاذبه جدید گردشگری چین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیوانات قطبی جاذبه جدید گردشگری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید