حریری برای نخست وزیر شدن شرط گذاشت!

به گزارش دور زمین، ایسنا نوشت: نخست وزیر سابق لبنان در سخنانی گفت که شروطی برای نخست وزیر شدن دوباره دارد و شرط وی تشکیل دولت کوچک تکنوکرات و مستقل است.

حریری برای نخست وزیر شدن شرط گذاشت!

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، سعد حریری، رهبر جریان المستقبل و نخست وزیر سابق لبنان در یک گفت وگوی مطبوعاتی اخبار منتشر شده درباره درخواست بعضی طرف ها از وی برای تشکیل دولت جایگزین دولت کنونی این کشور را تکذیب کرد و گفت که شروطش برای تشکیل دولت را پیشتر اعلام نموده و این شروط تغییر ننموده است و وی خواهان تشکیل یک دولت کوچک تکنوکرات و مستقل است.

وی با اشاره به بحران مالی کشورش تأکید کرد: رمز نجات لبنان اصلاح، اصلاح و اصلاح است و اصلاح سیاسی باید با توقف سهم خواهی محقق گردد.

حریری در ادامه نسبت به توطئه خواندن بحران مالی لبنان توسط حسان دیاب، نخست وزیر کنونی این کشور و بی توجهی به اصلاحات و بحران در بخش برق، ارتباطات و سوخت ابراز تعجب کرد.

وی ادامه داد:صندوق بین المللی پول برای یاری به لبنان اعلام آمادگی کرد، اما این یاری مستلزم انجام اصلاحات و تغییر رویه با توقف سهم خواهی در مناصب وزارتی است. اگر لبنان خواهان یاری دیگران است؛ ابتدا باید خودش به خودش یاری کند. دولت باید به وسیله انجام اصلاحات به خودش یاری کند.

312 311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3112

به "حریری برای نخست وزیر شدن شرط گذاشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریری برای نخست وزیر شدن شرط گذاشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید