بازدید از جزیره کوه فانگان در تور تایلند

به گزارش دور زمین، جزیره کوه فانگان یکی از جاذبه‌های طبیعی تور تایلند برای بازدید از طبیعتی زیبا و بکر است. کوه فانگان تایلند که یکی از زیباترین، خوش آب و هوا ترین و در عین حال آرام‌ترین مناطق تایلند است 

بازدید از جزیره کوه فانگان در تور تایلند

خرید از بازارهای شبانه در تور تایلند

بازار شبانه Thong Sala از آن دست جاهایی است که باید در مدت اقامت در کوه فانگان تایلند حتما ببینید. بر خلاف بیشتر بازارهای شبانه، بازاری که در کوه فانگان وجود دارد پر از غذاهای متنوع و غذاهای دریایی بی نهایت خوش مزه می‌باشد. در تور تایلند در این بازار همه چیز می توانید پیدا کنید از غذاهای سنتی تایلند گرفته تا رول های سوشی ژاپنی و سیب زمینی سرخ شده.

اجاره موتور سیکلت در تور تایلند

اگر چه برای دیدن مناطقی مثل ساحل باتل بهتر است که از موتور استفاده نکنید اما می توانید برای دیدن بعضی از نقاط تایلند و مخصوصا مناطقی که در کوه فانگان وجود دارند از دوچرخه موتوری در تور تایلند استفاده کنید و در واقع یکی از ارزان ترین و سریع تری روش های گشت و گذار در تایلند است از طرفی هم کوه فانگان تایلند منطقه ای شیبدار و در بعضی جاها ناهموار است و بنابراین بهتر است که همراه باتجربه ای در تور تایلند داشته باشید.

بازدید از آبشارها در تور تایلند

بر خلاف تصوری که خیلی از افراد از آبشارها دارند و همیشه فکر می کنند که همه ی آن ها مانند هم هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند، در جزیره کوه فانگان تایلند حتما باید به دیدن آبشارها بروید. در این منطقه حدود 7 نوع آبشار وجود دارد که همگی هم نزدیک به شهر اصلی هستند. البته یادتان نرود که ماننده هرجای دیگری در دنیا، آبشارهای کوه فانگان هم در فصل های خشک و کم باران سال خشک می شوند! اما اگر دوست دارید تا یک طبیعت وحشی را در کنار آبشار داشته باشید باید از آبشار Sramanora دیدن کنید البته آبشارهای دیگر چشم نواز این منطقه شامل Phaeng، Thaan Prapaad، Thaan Sadet و Paradise است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4010

به "بازدید از جزیره کوه فانگان در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از جزیره کوه فانگان در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید