راهنمای سفر به ساموئی

به گزارش دور زمین، جزیره ساموئی یکی از برترین جزایر کشور تایلند با طبیعتی زیبا و دیدنی است. دریایی زلال، سواحلی شگفت‌انگیز و شبهایی سرزنده از ویژگی‌های ساموئی برای بازدید هستند.

راهنمای سفر به ساموئی

در این جزیره می‌توانید در حمام آفتاب غرق شوید. اگر هم از حمام آفتاب و ساحل خسته شدید و به دنبال تفریحی غیرعادی هستید به شما توصیه می‌کنیم به بازدید جاذبه‌های فرهنگی این جزیره بروید. در ساموئی می‌توانید به جای شهربازی و جاذبه‌های مدرن جزیره ساموئی به نمایش‌های میمون‌ها و مزرعه مارها بروید. اگر توانستید یک خودرو کرایه کنید تا بتوانید به بازدید جاذبه‌هایی بیشتر و دیدنی‌تر بروید. 

به حدی جاذبه‌های اطراف این جزیره زیاد می‌باشد که لیست زیادی از آن‌ها می‌توان تهیه نمود. اگر به جاذبه‌های تاریخ علاقه دارید بهتر است به بازدید بناهای بودائیان بروید. در زیر هوای آفتابی و دلپذیر ساموئی، دیدن نمایش میمون‌ها، باغ پروانه‌ها، فیل سواری و بازدید از باغ وحش بهترین تفریحات برای علاقه‌مندان به حیات وحش است. صخره‌های پدربزرگ و مادربزرگ در کنار ساحل لامایی نشانگر شوخ طبعی عجیب طبیعت می‌باشد. و آبشارهای ساموئی فرصت مناسبی برای تفریح و خنک شدن در این هوای گرم را به شما در تور ساموئی می‌دهند. در این مکان شنا کردن یکی از معمول‌ترین فعالیت‌ها می‌باشد. 

هرچند دور شدن از سواحل زیبای این جزیره در کشور تایلند کمی مشکل به نظر می‌آید اما سایر جاذبه‌های این جزیره را نباید نادیده بگیرید. ورزش‌هایی همچون دوچرخه سواری در کوهستان، گلف، فوتبال یا مسابقات قایق رانی در این جزیره بسیار محبوب هستند. این جزیره نه تنها مناظر زیبایی برای سیاحت روزانه برای شما فراهم می‌کند، بلکه شب‌ها نیز شب نشینی‌های پرهیجانی دارد که با رقص و آواز و غذاهای خوشمزه همراه است. برای بازدید از جزیره ترین‌ها با تور تایلند همراه شوید.

انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 22

به "راهنمای سفر به ساموئی" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای سفر به ساموئی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به ساموئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید