جزایر فی فی تایلند

به گزارش دور زمین، جزایر فی فی (phi phi)، از زیباترین جزایر کشور تایلند هستند، که به شما توصیه می‌کنیم، در تور تایلند به بازدید آن‌ها بروید. خلیج زیبای مایا، میمون‌های ساحل میمون، غواصی و سرگرمی‌های شبانه از بهترین جاذبه‌های تور تایلند هستند.

جزایر فی فی تایلند

این جزایر در فاصله 48 کیلومتری جزیره پوکت قرار گرفته است. جزایر فی فی از 6 جزیره تشکیل شده است. برای دسترسی به این جزیره باید با قایق‌های تندرو مراجعه نمایید. در این فاصله یک ساعته حتی می‌توانید در طی مسیر تنی به آب زده اما فراموش نکنید شنا کردن در صخره‌های فی فی بسیار لذت بخش‌تر می‌باشد.

سراسر این جزیره از جنس آهک پوشیده شده است و پر از سواحل زیبای شنی و غارهای پنهانی می‌باشد که باید در تور تایلند، سرگرمی‌های این جزیره را تجربه نمایید.

جزایر شش گانه فی فی دو جزیره اصلی دارد که یکی از آن‌ها خالی از سکنه می‌باشد و با نام phi phi lei شناخته شده و در جزیره دیگر آن که نام phi phi Don دارد نیز مسلمانان زندگی می‌کنند.

در این جزایر غارهای پنهان زیادی به چشم می‌خورد که یکی از بزرگ‌ترین آن ها غاری با مساحت 3.2 کیلومتر مربع می‌باشد که به نام Viking cave می‌باشد که از جاذبه های اصلی این جزایر هستند. مایا بی یکی دیگر از جاذبه های رویایی این جزیره می‌باشد که مرجان‌های زیبایی دارد و زندگی رنگارنگ زیر آب را برای بازدید در تور تایلند دارد. از دیگر جاذبه های این جزایر 6 گانه می‌توان به ساحل میمون‌ها ، خلیج لوساما و پیله لاگون اشاره نمود.

صخره نوردی، موتور سواری با موتور های چهار چرخ و سر خوردن از روی طناب از ارتفاع 200 متری بر روی رودخانه را تجربه نمایید. همچنین می‌توانید در جنگل‌های زیبای این جزایر از عالی‌ترین نمونه‌های جنگل‌های گرمسیری جنوب شرقی آسیا به شمار می‌رود.

در جزیره فی فی و در روستای تونسای، ارزان‌ترین غذاها را پیدا خواهید کرد. هزینه غذا در رستوران‌های سر‌باز ساحلی بین 35 تا 70 بات می‌باشد. اما غذای غربی کمی گران‌تر هستند و به 850 بات برای هر وعده غذا خواهد رسید.

کو‌فی‌فی یکی از گران‌ترین جزیره‌ها در تایلند می‌باشد. هزینه‌ خوابگاه‌ از 300 بات و اتاق‌های خصوصی از 675 بات آغاز می‌گردد. هزینه‌ یک اتاق دو تخته با تهویه در یک هتل‌  ارزان‌قیمت حدود شبی 1000 تا 1855 بات می‌باشد.

از‌آنجایی که هیچ‌گونه وسیله‌ی نقلیه وجود ندارد، می‌توانید به پیاده‌روی در بپردازید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3840

به "جزایر فی فی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر فی فی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید