جزایر زیبای تایلند

به گزارش دور زمین، جزیره‌ها، از نقاط توریستی کشور تایلند برای بازدید هستند. اگر به ماجراجویی در جنگل‌ها، قدم زدن در ساحل در غروب آفتاب یا جشن و سرور علاقه دارید، سری به جزیره‌های زیبای این کشور بزنید.

جزایر زیبای تایلند

بازدید از جزیره کوه یاو یای در تور تایلند

در نیمه راه بین کرابی و پوکت در «فانگ نا بای» (Phang Nga Bay)، «یاو یای» مثل دختری با شمایلی زیبا، قرار دارد. بلند، لاغر و خیره کننده، اما به لطف مردم ساکن آن هنوز بسیار ناشناخته است و تعداد بازدید کننده‌های آن غیرقابل کنترل نیست. جاذبه اصلی اینجا همین است که جاذبه‌ای وجود ندارد! انتظار دیدن جشن‌های شبانه یا سواری با قایق‌های موزی را در اینجا نداشته باشید. مردم محلی که قایق‌های دم بلند را به سمت ساحل می‌کشند بیشترین فعالیتی است که شما شاهد آن خواهید بود.

بازدید از جزیره کوه سامت در تور تایلند

بانکوکی‌ها وقتی می‌خواهند جشن بگیرند و دور هم شاد باشند به جزیره «کوه سامت» (Koh Samet) می‌روند. خلیج‌های مخفی، ماسه‌های پودری و آب آبی روشن جزیره بهترین امکانات برای آخر هفته خوش گذران‌هایی را در اختیارشان قرار می‌دهد که دوست دارند تا شب در سواحل دلپذیر و باصفا تفریح کنند. از آغاز شب، دود آتش‌های ساحل «سای کیو» (Sai Kaew) با نورهای روشن کافه‌ها در هم می‌آمیزد تا شب‌نشینی شبانه شروع شود.

بازدید از جزیره کوه چانگ در تور تایلند

جزیره «کوه چانگ» (Koh Chang)، دومین جزیره بزرگ تایلند، ممکن است بارانی یا کوهستانی باشد اما ارزش دیدن را دارد. کوه چانگ در آن سوی بزرگراه مارپیچ و خطرناک آن، جنگل‌های متراکم و غروب‌های چشم‌نواز، سواحل خالی و بکر بزرگی را به گردشگران تور تایلند ماجراجوی خود پیشکش می‌کند. ساحل تنهایی، جاذبه جزیره برای افراد تنهاست، برخی اصلاً تمایل به ترک آن ندارند. شنا، پیاده‌روی، غواصی یا استراحت از فعالیت‌های متداول در این جزیره است. جشن‌های شبانه هم به راحتی برای کسانی که به دنبال آن باشند، یافت می‌شود.

بازدید از جزیره کوه سامویی در تور تایلند

نام کوه سامویی (Koh Samui) از واژه چینی به نام «پناهگاه امن» آمده است؛ این جزیره دلپذیر بهترین گزینه‌ها از مکان‌های متنوع تا شخصیت‌های گوناگون به خاطر وجود مردم مختلف را به شما می‌دهد. گوشه‌ی شمال شرقی جزیره مثل یک ستاره راک پر انرژی می‌باشد، اما اگر دلتان می‌خواهد نگاهی به تایلند قدیم داشته باشید به سمت جنوب بروید؛ در آنجا روستایی‌های مشغول به ماهیگیری و درختان نخل بلند را می‌بینید و با اندکی پیاده روی به خلیج‌های مخفی در تور تایلند خواهید رسید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4037

به "جزایر زیبای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر زیبای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید