جایزه جهانی سفر به رهبران گردشگری خاورمیانه رسید

به گزارش دور زمین، برندگان 25مین جشنواره جایزه جهانی سفر در هتل والدورف آستوریای راس الخیمه معرفی شدند.

جایزه جهانی سفر به رهبران گردشگری خاورمیانه رسید

رأس الخیمه برای نخستین بار میزبان مراسم سالانه خاورمیانه (Middle East Gala Ceremony) در جشنواره ی جایزه جهانی سفر (WTA) بود؛ این مراسم، بخش آغازین تور بزرگ جشنواره جهانی سفر در سال 2018 است.

ریتز-کارلتون رأس الخیمه، کویر الوادی، یکی از برندگان این مراسم بود که پیروز به کسب عنوان استراحتگاه برتر کویری لوکس در خاورمیانه شد.

ریاست کمیته توسعه گردشگری رأس الخیمه (RAKTDA) نیز به انتخاب رای دهندگان به عنوان مقصد برتر گردشگری ماجراجویانه در خاورمیانه انتخاب شد.

طی شبی که برای شاقتصادی ترین شیخ نشین امارات متحده شبی بسیار ویژه بود، زیپ لاین ToruVerde به عنوان مقصد برتر گردشگری ماجراجویانه در خاورمیانه معرفی شد.

به مناسبت بیست و پنجمین سال برگزاری این جشنواره، این سازمان عنوان پر افتخار شخصیت تاثیرگذار سفر در خاورمیانه را به ناصر آل نویس، رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت هتل روتانا اعطا کرد.

این رویداد در هتل والدورف آستوریای رأس الخیمه برگزار شد که به عنوان جاذبه برتر گردشگری در رأس الخیمه شناخته شد.

گراهام کوک، رئیس و موسس جشنواره جایزه جهانی سفر، در این مراسم گفت:

امشب شب باشکوهی را در راس الخیمه در والدورف آستوریا خواهیم داشت. ما مفتخریم که بهترین هتل ها، شرکت های هواپیمایی و ارائه دهندگان خدمات مهمان نوازی را از مقصدهای مختلف گردشگری خاورمیانه معرفی کنیم. از صمیم قلب به آن ها تبریک می گویم.

او اضافه نمود:

برندگانی که امشب معرفی می کنیم، برای فینال بزرگ 2018 آماده خواهند شد که در دسامبر سال جاری در لیسبون، مرکز پرتغال، برگزار خواهد شد.

در بخش مهمان نوازی، استراحتگاه Oberoi Beach Resort، در عجمان، به عنوان استراحتگاه برتر ویلایی لوکس در خاورمیانه انتخاب شد.

در بخش هواپیمایی، شرکت هواپیمایی عمان ایر به عنوان شرکت هواپیمایی برتر در خاورمیانه (کلاس تجاری و نیز به عنوان شرکت هواپیمایی برتر در خاورمیانه) کلاس اقتصادی برگزیده شد.

شرکت هواپیمایی امارات، مستقر در دبی، به عنوان شرکت هواپیمایی برتر در خاور میانه دست یافت.

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز، شرکت حامل پرچم امارات متحده عربی، به عنوان وب سایت برتر شرکت های هواپیمایی در خاورمیانه دست یافت و نیز، به خاطر سرویس Etihad Guest پیروز به کسب عنوان برنده برای برنامه جوایز شرکت هواپیمایی پیشرو در خاورمیانه شد.

راس الخیمه که در فاصله 45 دقیقه ای از دبی قرار گرفته است و مکملی طبیعی برای چراغ های درخشان و آسمان خراش های دبی محسوب می شود، دارای فرهنگ اصیل و ویژگی های طبیعی پرهیجان و ماجراجویانه ای است؛ در تمام طول سال از نور خورشید بهره مند است؛ چشم اندازهایی دیدنی و 64 کیلومتر سواحل شنی دارد؛ سرشار از جذابیت های از بیابانی است و از امکانات خوبی برای فعالیت های ورزشی ماجراجویانه در کوه ها برخوردار است؛ همچنین، مکان های درجه یکی برای اقامت در آن در نظر گرفته شده است.

هیثم متار، مدیر اجرایی توسعه گردشگری رأس الخیمه، گفت:

میزبانی مراسم افتتاحیه جشنواره معظم جایزه جهانی سفر که برای اولین بار در رأس الخیمه برگزار می شود افتخار بزرگی برای ما است؛ این رویداد، رهبران صنعت گردشگری را از همه نقاط جهان گرد هم آورده است.

انتخاب رأس الخیمه برای میزبانی این رویداد، شاهدی برای خواست ما مبنی بر رشد و پیشرفت در بخش MICE است و ما امیدواریم مهمانان مان رسم اصیل مهمان نوازی اعراب و خدمات متنوع گردشگری ما را تجربه کنند.

مراسم سالانه خاورمیانه (Gala) در جشنواره جایزه جهانی سفر 2018 به همراه کنفرانس سرمایه گذاری هتل های عربی برگزار شد که برای نخستین بار از امارات بازدید می کرد.

کنفرانس سرمایه گذاری هتل های پیشرو شرایطی مناسب را برای ارتباط بین رهبران تجاری بازارهای بین المللی با بازارهای محلی، رهبران سرمایه گذاری با پروژه های گردشگری، زیرساخت ها و توسعه هتل ها در سرتاسر منطقه فراهم می کند. مهم ترین سرمایه گذاران جهانی در این کنفرانس حضور دارند.

به عنوان بخشی از گراند تور 2018، جشن هایی نیز در آتن (یونان)، جامائیکا، هنگ کنگ، گوایاکیل (اکوادور)، دوربان (آفریقای جنوبی) برگزار می شود و برندگان آن ها راهی فینال بزرگ در لیسبون (پرتغال) می شوند.

فینال بزرگ این جشنواره در روز 1 دسامبر در لیسبون، پرتغال، برگزار خواهد شد.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5234

به "جایزه جهانی سفر به رهبران گردشگری خاورمیانه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه جهانی سفر به رهبران گردشگری خاورمیانه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید