جاذبه های ناشناخته تور تایلند

به گزارش دور زمین، تایلند جاذبه‌هایی فراوانی برای هر نوع سلیقه‌ای دارد، اما تعدادی از جاذبه‌های این کشور کمتر مورد توجه گردشگران تور تایلند قرار می‌گیرند. در این مقاله شما را با جاذبه‌های ناشناخته تور تایلند آنا خواهیم کرد

جاذبه های ناشناخته تور تایلند

دریای نیلوفر قرمز

اگر جایی در زندگی تان هوس کردید تا دریایی از نیلوفرهای صورتی رنگ زیبا در تور تایلند مشاهده نمایید، باید به اودون تانی (Udon Thani) سفر کنید. ژانویه هر سال، دریاچه‌ای که در این منطقه قرار گرفته است پوشیده از هزاران نیلوفر صورتی رنگ می شود و بهترین زمان بازدید از این دریاچه ی حیرت آور در شروع ماه دسامبر تا پایان فوریه است. بهترین زمان بازدید از این دریاچه در طول روز هم 6 صبح تا ظهر است که این گل ها در حالت شکوفه کامل هستند.

سورا مراکوت (Sra Morakot)

این تالاب در شهر زیبای کرابی قرار گرفته و آن چنان زیباست که بی ذوق ترین افراد را هم به خود جذب می کند. اگرچه در مقابل سواحل زیبایی که در کرابی وجود دارد به هیچ وجه نمی توان مقاومت کرد اما باور کنید که بهتر است از این در تور تایلند دور شوید و برای یکبار هم که شده این تالاب زمردین را ببینید تا برای همیشه مقصد اول و آخرتان در کرابی تایلند شود.

Pha Singh Liao

در نزدیکی پارک ملی مائه وونگ در چیانگ مای، صخره هایی با شکل و شمایل غیر طبیعی وجود دارد که از جاذبه های توریستی گردشگری آن منطقه هم هستند و به آنها Pha Chor گفته می شود. این صخره ها بر اثر پدیده های طبیعی و فرسایش و باران و باد به وجود آماده اند و طبق نظر زمین شناسان هزاران سال پیش این منطقه بخشی از رودخانه ی پینگ بوده است تا اینکه فرسایش باعث به وجود آمدن این تپه ها و صخره های عظیم شده‌اند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4011

به "جاذبه های ناشناخته تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های ناشناخته تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید