بهترین مقاصد چین برای رفتن همراه با خانواده

به گزارش دور زمین، چین کشوری عالی برای تعطیلات خانوادگی و مقصد گردشگری امن و مفرحی برای خانواده شما است. چین پر است از فعالیت‌های هیجان‌انگیز و مناسب بچه‌ها که فرزندانتان را در طول سفر حسابی سرگرم می‌کنند. اگر همراه خانواده به تور چین می‌روید توصیه می‌کنیم حتما از این مکان‌های محبوب در چین بازدید کنید.

بهترین مقاصد چین برای رفتن همراه با خانواده

پکن: دیوار بزرگ چین، کالسکه سواری، پارک‌های آبی و ...

در پکن فعالیت‌های مفرح و جاذبه‌های توریستی برای سرگرم نگه داشتن فرزندانتان فراوان هستند. بچه‌ها در زمان تور چین از دیدن مکان‌های تاریخی شگفت‌زده می‌شوند و از این که می‌توانند به دوستانشان بگویند که از دیوار بزرگ چین بالا رفته‌اند احساس غرور خواهند کرد. غیر از جاذبه‌های تاریخی و باستانی پکن، فعالیت‌های تفریحی بسیاری وجود دارند که می‌توانید برای بچه‌ها ترتیب دهید. مطمئن باشید رفتن به بزرگترین پارک آبی سربسته آسیا یعنی Water Cube پکن، هم برای شما و هم برای فرزندانتان به تجربه‌ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد.

شانگهای: آسمان‌خراش‌ها، پارک‌های تفریحی، قطارهای فوق‌العاده سریع و ...

در شانگهای تعداد زیادی مکان عالی برای بازدید همراه با بچه‌ها وجود دارد، از رفتن به بالای دومین برج بلند دنیا (برج شانگهای، Shanghai Tower) گرفته تا تعداد زیادی پارک تفریحی؛ شانگهای شهری است که فرزندتان در آن حسابی تفریح خواهد کرد. در شانگهای می‌توانید قطارهای فوق سریع مغناطیسی (قطارهایی که به واسطه نیروی مغناطیس در هوا معلق هستند) را تجربه کنید. در شانگهای می‌توانید به بهترین سیرک دنیا بروید. به یاد داشته باشید که اگر در سفرتان به چین کودکان را نیز در نظر داشته باشید می‌بینید که در آخر به خودتان بیشتر خوش گذشته است.

هنگ کنگ: دیزنی لند، سواحل، مسیرهای پیاده‌روی و ...

هنگ کنگ با تعداد زیادی پارک، قله و حفاظت‌گاه‌های طبیعی، مکانی عالی برای تورهای خانوادگی است. هنگ کنگ در چین شهری با استانداردهای امنیتی و کیفیتی کشورهای غربی است. در دیزنی‌لند هنگ کنگ بچه‌ها با دیدن شخصیت‌های محبوب کارتونیشان بسیار ذوق‌زده خواهند شد. با سوار شدن به یک قایق در یک دهکده ماهیگیری هنگ کنگ و سوار شدن بر تلکه کابین در قله Victoria هنگ کنگ، شما و فرزندانتان می‌توانید در کمال آرامش تفریح کنید. سواحل و مسیرهای پیاده‌روی هنگ کنگ مکان‌هایی عالی برای فرار از شلوغی و ازدحام شهر هستند.

گویلین: دوچرخه سواری در حومه شهر، شالیزارهای برنج، قایق‌های بامبویی و ...

سفر به گویلین چین مترادف با سفری برای دیدن زیبایی طبیعت چین و کسب آرامش است. گویلین چین مشهورترین تپه‌های آهکی دنیا را دارد و همراه با دریاچه‌ها و رودخانه‌های شفاف و زلال، تپه‌های سرسبز، صخره‌های عجیب و غریب و غارهای مرموز، این منطقه از چین به مکانی عالی برای لذت بردن از طبیعت همراه با خانواده تبدیل شده است. دوچرخه‌سواری در مناطق روستایی Yangshuo، پیاده‌روی در کنار شالیزارهای برنج Longsheng، قایق سواری بر روی رودخانه Li و بازدید از دهکده‌های اقلیت‌های چین، تجربه‌هایی چنان هیجان‌انگیز هستند که هیچ بچه‌ای از انجامشان خسته نمی‌شود. رفتن به یک بازار محلی و یاد گرفتن پخت غذاهای چینی نیز می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

شیان: یک ارتش سنگی در اندازه واقعی، دوچرخه سواری بر روی دیوار باستانی و ...

شیان به خاطر مکان‌های تاریخی‌اش بسیار مشهور است. در شیان نیازی نیست نگران سر رفتن حوصله فرزندتان باشید. در کنار بازدید از ارتش Terracotta خارق‌العاده، کلی کار مفرح برای انجام دادن در شیان وجود دارد. بچه‌ها می‌توانند جنگجوهای مینیاتوری برای خودشان درست کنند. می‌توانید از دوچرخه‌سواری روی دیوار باستانی شیان لذت ببرید. هم خودتان و هم فرزندتان می‌توانید با یاد گرفتن هنر چینی برش کاغذ و ساخت وسایل دکوری، اوقات خوشی را سپری کنید.

چنگدو: پانداهای بانمک، پارک‌های جذاب و مفرح، دریاچه‌های رنگارنگ و ...

وقتی صحبت از چنگدو چین شود، بیشتر مردم به یاد ظرف داغ (نوعی غذا مخصوص این منطقه از چین) و پانداهای غول پیکر می‌افتند. چنگدو یکی از بهترین شهرهای چین برای سفر همراه با بچه‌ها است. در چنگدو می‌توانید پانداها را ببینید، با آن‌ها عکس بگیرید و حتی در برنامه مراقبت از پانداها داوطلب شوید. چنگدو همچنین تعداد زیادی پارک تفریحی دارد که می‌تواند بچه‌ها را حسابی سرگرم کند. اگر خانواده شما طبیعت را دوست دارند، سفر به بیرون از چنگدو و رفتن به Jiuzhaigou شدیدا توصیه می‌شود.

دنگ‌فنگ (Dengfeng) و لویانگ (Luoyang): کونگ فو، رودخانه زرد، صخره‌های سرخ و ...

به احتمال زیاد فیلم‌های زیادی از کونگ فوی چین دیده‌اید. کونگ فوی شائولین مشهورترین نوع کونگ‌فوی چین است و معبد شائولین مهد هنرهای رزمی چین است. این شهرها بهترین مکان‌ها در چین برای دیدن نمایش‌های کنگ‌فو و حتی یادگیری کنگ‌فو است. در Zhengzhou می‌توانید رودخانه زرد، رودخانه مادر چین، را ببینید. در پارک اطراف رودخانه می‌توانید از طبیعت زیبا لذت ببرید و در مورد مکانی که تمدن چین از آن جا آغاز شده اطلاعات کسب کنید. در پارک جئولوژی کوهستان Yuntai نیز از طبیعت خارق‌العاده چین دیدن خواهید کرد.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3665

به "بهترین مقاصد چین برای رفتن همراه با خانواده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد چین برای رفتن همراه با خانواده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید