پنج مکان برتر که باید در تابستان در چین ببینید

به گزارش دور زمین، یک چیزی در تابستان‌های چین وجود دارد که باعث می‌شود شب و روزهای تابستان‌های چین جذاب‌تر به نظر آید. تابستان فصل تعطیلات مدرسه‌ها و فصل پر گردشگری در چین است و هوای مناسب به شما اجازه می‌دهد حتی از دورافتاده‌ترین نقاط چین نیز بازدید کنید.

پنج مکان برتر که باید در تابستان در چین ببینید

آب و هوای تابستان در چین

آب و هوا در تابستان در چین بسته به این که در چه ماهی به چین رفته‌اید یا این که به کدام منطقه چین سفر کرده‌اید متفاوت است، ولی در کل در بیشتر مناطق، روزها بالای 30 درجه دما دارند. مناطق کوهستانی به طور قابل ملاحظه‌ای خنک‌تر هستند. فصل بارانی با توفان‌ها و سیلاب‌ها از می تا آگوست بوده و در مناطق شرقی و جنوبی چین رخ می‌دهد، اگرچه که این باران‌ها به ندرت بر روی تورهای تفریحی چین تاثیر می‌گذارند. هر چه به سمت غرب و شمال چین بروید هوا خنکتر می‌شود، که باعث می‌شود پکن، شیان (Xi'an) و جاده ابریشم تابستانی خوب و خشک را پشت سر بگذارند.

از سواحل چین در تابستان لذت ببرید

شهر کوچک Xiamen سواحلی بسیار خوب و اتمسفری آرامش‌بخش دارد. این سواحل دقیقا روبه‌روی تایوان قرار گرفته‌اند. عاشقان غذاهای دریایی و آفتاب‌گرفتن این جا خیلی خوشحال خواهند بود.

عاشقان نوشیدنی نیز باید Qingdao را امتحان کنند، شهری که به نوشیدنی‌های خوشمزه‌اش مشهور است. سواحلی عالی در نزدیکی این شهر وجود دارد. این شهر نیز شهری کوچک و ساکت است.

شهر سانیا (Sanya) که در جنوب چین قرار دارد، پر است از هتل‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی 5 ستاره. هنگ کنگ نیز چندین ساحل محبوب و دست نخورده و بکر دارد.

بهترین شهرهای تابستانی چین

برای آن‌هایی که دماهای ملایم‌تری را ترجیح می‌دهند، Kunming انتخاب خوبی است. این شهر که در جنوب غربی چین قرار گرفته فرهنگ غنی از اقلیت‌ها دارد. این شهر به شهر بهار مشهور است چرا که در تمام طول سال آب و هوایی ملایم و خنک دارد.

لهاسا در تبت نیز شهری است که در تابستان‌ها آب و هوایی ملایم دارد. تابستان بهترین زمان برای تجربه فستیوال‌های تبتی و فستیوال‌های دیگر اقلیت‌ها است.

بهترین مقصدهای تابستانی چین

1. کشتی کروز رودخانه یانگتسه: محبوبیت سفرهای فراغتی در بازار توریسم دنیا در حال افزایش است. کشتی کروز رودخانه یانگتسه به خاطر سرعت کم و محیط آرامش‌بخشش، تجسم واقعی یک سفر فراغتی است. سفر فراغتی، نه تنها مزایایی فیزیکی و بدنی دارد، بلکه باعث می‌شود روح شما نیز از این سفر بهره برده و به آرامش برسد.

2. کوهستان Emei، بهشت فرهنگ بودایی: کوهستان Emei در استان سیچوان در جنوب غربی چین قرار گرفته است و به لطف آب و هوای مطبوع و خوشایند، اتمسفر آرامش‌بخش، منظره‌های زیبای طبیعی و تاثیری که از فرهنگ بودایی برده است، یکی از شناخته‌شده‌ترین مقصدهای تابستانی چین است. از مشخصه‌های این کوهستان می‌توان درختان باستانی سرسبز، آبشارهای خارق‌العاده، جویبارهای دست نخورده و تعداد زیادی معبد بودایی را نام برد. کوهستان Emei برای تفاوت دمایی قابل ملاحظه‌اش بین نقاط مختلف کوهستان مشهور است؛ یک اختلاف دمای 14 درجه‌ای بین دامنه کوه و قله‌اش ثبت شده است.

3. Guiyang، در محاصره خنکی: Guiyang در جنوب غربی چین برای بسیاری از توریست‌های تور چین بهترین شهر چین برای فرار از گرمای تابستان است. در سال 2006 گویانگ بهترین مقصد تابستانی چین تشخیص داده شد. در حالی که قسمت اعظمی از چین تابستان فوق‌العاده گرمی دارند، Guiyang تابستان‌هایی خنک داشته، به صورتی که شب‌ها شاید به لحاف نیاز داشته باشید. این شهر از ژوئن تا آگوست دمای حدودا 23 درجه‌ای دارد.

4. Zhangjiajie، دنیایی سورئال: Zhangjiajie یک مقصد توریستی در حال محبوب شدن در غرب استان Hunan در مرکز چین است. سرزمینی از ستون‌های ماسه سنگی که از میان دره‌های پوشیده شده از مه بیرون زده‌اند، رودهایی بکر و دست نخورده که به آرامی در زیر جنگل‌های متراکم عبور می‌کنند، آواز پرنده‌ها و جست و خیز حیوانات، گوشه‌ای از تصویرهایی است که در Zhangjiajie با آن مواجه خواهید شد.

Zhangjiajie به دو دلیل در دنیا معروف شده است: یکی مناظر فوق‌العاده زیبا و بکر طبیعی این منطقه و دیگری سیاست فعال حکومت برای ایجاد زیرساخت‌های توریستی که باعث شده صنعت توریسم این منطقه جهشی ناگهانی داشته باشد. اصلی‌ترین جاذبه توریستی Zhangjiajie منطقه Wulingyuan است که به خاطر بافت گیاهی و درختی باشکوهش در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

5. کاخ تابستانی Chengde: کاخ تابستانی Chengde که با نام کاخ رودخانه گرم نیز شناخته می‌شود، در شمال شهر Chengde قرار گرفته و جایی است که امپراتورها از سلسله باستانی Qing چین برای فرار از گرمای تابستان‌های پکن، تابستان‌های خود را در این محل می‌گذراندند. این قصر در اوایل قرن هجدهم و در زمان سلطنت پادشاه Qianlong بنا شد. کامل شدن آن 90 سال طول کشید. این مجموعه شامل ساختمان‌های مسکونی پادشاه، باغ‌های سلطنتی و چند معبد باشکوه است.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3659

به "پنج مکان برتر که باید در تابستان در چین ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج مکان برتر که باید در تابستان در چین ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید