جاذبه های ساحل ریلی کرابی

به گزارش دور زمین، سواحل ریلی طبیعتی شگرف و دست نخورده دارند و جاذبه‌هایی دارند که بسیار زیبا و کمتر شناخته شده هستند. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌هایی که می‌توانید در سواحل رایلی به بازدید آن‌ها بروید، آشنا خواهیم کرد.

جاذبه های ساحل ریلی کرابی

بازدید از غار الماس در تور تایلند

غار الماس که غاری بزرگ است، پایین صخره‌ای آهکی قرار گرفته که شبه جزیره‌ی ریلی را از کرابی جدا می‌کند. این غار از سواحل ریلی غربی و شرقی قابل دسترسی است و رسیدن به آن مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد. همچنین نور و مسیر‌های چوبی برای سهولت حرکت در داخل غار،  برای گردشگران تور تایلند فراهم شده است.

بازدید از مرداب پنهان (سافرانانگ) در تور تایلند

سافرانانگ در زبان تایلندی به معنای برکه‌ شاهدخت مقدس می‌باشد. از آنجایی‌که رسیدن به این مرداب کمی سخت است، اگر جوان هستید حتما از آن دیدن کنید. این مرداب جذر و مد دارد. توجه داشته باشید که هنگام مد، بهترین زمان برای بازدید از آن در تور تایلند است. برای بازدید از این مرداب، حتما لباس کافی و مناسب به تن داشته باشید.

تجربه سنگ‌نوردی در تور تایلند

شبه جزیره‌ی ریلی در جنوب تایلند برای سنگ‌نوردی‌هایش شهرت دارد و حتی برای افراد مبتدی نیز امکان سنگ‌نوردی وجود دارد. دماغه‌ی میان سواحل فرانانگ و ریلی شرقی محبوب‌ترین نقطه میان سنگ‌نوردان است. چرا‌که امکان سنگ‌نوردی را برای مبتدیان و افراد حرفه‌ای به خوبی فراهم کرده است.

بازدید از غار شاهدخت در تور تایلند

غار شاهدخت در نزدیکی ساحل فرا نانگ قرار دارد. در اصل دو غار در این مکان قرار دارد که مشخصات و ویژگی‌هایی یکسان دارند. این دو غار به صورت مارپیچ هستند و 3 تا 4 متر عمق دارند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3987

به "جاذبه های ساحل ریلی کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های ساحل ریلی کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید