تظاهرات هزاران یونانی در اعتراض به سیاست های ریاضتی

به گزارش دور زمین، خبرنگاران: هزاران نفر از مردم یونان در اعتراض به ادامه سیاست های ریاضتی دولت این کشور و اتحادیه اروپا دست به تظاهرات گسترده زدند.

تظاهرات هزاران یونانی در اعتراض به سیاست های ریاضتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، درپی عدم موفقیت دولت آتن در عمل به تعهدات خود در قبال وام دهندگان بین المللی و اتخاذ سیاست های ریاضتی هزاران نفر از مردم این کشور دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرات ها به حدی گسترده بود که حمل و نقل هوایی و دریایی را با مشکلاتی روبرو ساخت و همچنین در خدمات رسانی بیمارستان ها، مدارس، فروشگاه ها و بانک ها نیز آسیب رساند.

به گفته مقامات پلیس نزدیک به 18 هزار نفر در تظاهرات آتن حضور داشتند و علاوه بر پایتخت در شهرهایی مانند تسالونیکی نیز تظاهراتی مشابه برگزار گردید.

یکی از افراد حاضر در این تظاهرات گفت: 6 سال است که جامعه آتن از سیاستهای مالی اشتباه دولت و متحدان اروپایی خود رنج می برد. مردم دیگر تحمل ندارند، کیفیت زندگی قابل قبول نیست.

یک معترض دیگر نیز با اعلام اینکه بیش از 1 میلیون بیکار در یونان دیده می گردد گفت که مردم در این کشور تنها درحال پرداخت مالیات هستند اما از خدمات مناسب برخوردار نیستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1976

به "تظاهرات هزاران یونانی در اعتراض به سیاست های ریاضتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات هزاران یونانی در اعتراض به سیاست های ریاضتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید