تضعیف شورای نگهبان توسط مسئولان ارشد دولت سبب خشنودی دشمنان می شود

به گزارش دور زمین، رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تضعیف ارکان نظام به ویژه از زبان مسئولان ارشد در رسانه های عمومی، باعث خشنودی آمریکا و تحقق اهداف بدخواهان و منافقان است.

تضعیف شورای نگهبان توسط مسئولان ارشد دولت سبب خشنودی دشمنان می شود

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، سید مصطفی میرسلیم در گفتگو با آنا، با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت مبنی بر اینکه با یک جناح نمی توان کشور را اداره کرد، اظهار کرد: تضعیف ارکان نظام به ویژه از زبان مسئولان ارشد در رسانه های عمومی، باعث خشنودی آمریکا و تحقق اهداف بدخواهان و منافقان است.

وی اضافه کرد: متهم کردن شورای نگهبان به عملکرد جناحی، از سوی کسانی که بیش از 6 سال قوه مجریه را با تنگ نظری و تعصب جناحی اداره کرده و حتی مورد اعتراض هم جناحان خود قرارگرفته اند، کمال بی انصافی است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با ارائه راهکاری جایگزین برای جلوگیری از نقدها صرف، شرح داد: آنها بهتر است به جای موضع گیری انتخاباتی و شفاهی، اسناد خود را تقدیم شورای نگهبان کنند.

میرسلیم گفت: دولتی که بیش از سه سال است سیاست های کلی ابلاغی انتخابات را معطل گذارده و لایحه قانونی جامع انتخابات را تدوین و تصویب آن را پیگیری نکرده حق ندارد مدعی ضعف های دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2357

به "تضعیف شورای نگهبان توسط مسئولان ارشد دولت سبب خشنودی دشمنان می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضعیف شورای نگهبان توسط مسئولان ارشد دولت سبب خشنودی دشمنان می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید