بهترین کافه های پکن برای توریست های تور چین

به گزارش دور زمین، بعد از یک روز پر مشغله و بعد از بازدید از جاذبه‌های گردشگری پکن، یا حتی در میانه بازدیدها، هیچ کاری بهتر از استراحت دادن به پاهای خسته و گرم شدن با یک فنجان قهوه و چای داغ نیست. برای این کمک کنیم در مدت تور چین روزهای شما با آسایش بیشتری به پیش رود، چند تا از بهترین و در دسترس‌ترین کافه‌های پکن را برایتان لیست کرده‌ایم. آن قدر در پکن سرتان شلوغ خواهد بود که احتمالا زمانی برای گشتن به دنبال یک فنجان قهوه نخواهید داشت، بنابراین با ما همراه باشید و آدرس این کافه‌ها را به خوبی به یاد داشته باشید. توجه داشته باشید که قهوه در چین نسبتا جدید است و بنابراین تمام کافه‌های چین آن نوع قهوه‌ی خاصی که شما در غرب می‌توانید بنوشید را ندارند.

 

بهترین کافه های پکن برای توریست های تور چین

رفتن به کافه‌های نزدیک معبد لاما در مدت تور چین

کافه Daily Routine نزدیک معبد لامای پکن قرار گرفته است. این کافه کوچک و عجیب و غریب، صبحانه، میان وعده و ناهار عرض می‌کند و گستره متنوع و خوبی از نوشیدنی‌های گرم ارائه می‌دهد. این کافه در یکی از معروف‌ترین محله‌های قدیم پکن (hutong) قرار گرفته است. قهوه این کافه خوب است و اینترنت بی‌سیمی‌اش نیز خوب کار می‌کند، چیزی که در مدت تور چین و در پکن کم گیرتان می‌آید. این کافه توسط یک زوج مهربان چینی اداره می‌شود و خوشحال می‌شوند به سفارش‌های شما رسیدگی کنند. کافه Costa Coffee نیز به معبد لاما بسیار نزدیک است و در گوشه‌ای در محله Wudaoying قرار گرفته است.

رفتن به کافه‌های نزدیک شهر ممنوعه و پارک جینگشان در مدت تور چین

Oasis Café نزدیک شهر ممنوعه قرار گرفته است. این کافه واقعا واحه‌ای از آرامش است و مکان خوبی برای کمی دور شدن از جمعیتی است که در مدت تور چین در شهر ممنوعه و پارک Jingshan با آنها برخورد کرده‌اید. این کافه یک صبحانه انگلیسی خوب ارائه می‌دهد که یک وعده عالی برای شروع یک روز خوب در پکن است. همچنین قهوه‌های این کافه نیز عالی هستند و برای به در کردن خستگی بعد از یک روز پر مشغله در پکن عالی‌اند. در تابستان تهویه مطبوع آن یک گریزگاه خنک در اختیارتان قرار داده و بخاری‌های آن در زمستان انگشتان شما را گرم می‌کنند.

رفتن به کافه‌های نزدیک Xisi در مدت تور چین

از پیاده‌روی در کوچه‌های محله قدمی Xisi پکن خسته شدید؟ نگران نباشید. کافه Await مکانی عالی برای کمی استراحت است که می‌توانید آن را در مرکز خیابان Xisi جنوبی پیدا کنید. این کافه منوی ناهار دارد و گستره وسیعی از نوشیدنی‌های داغ. در این کافه همچنین می‌توانید آبمیوه‌های تازه و طبیعی نوش جان کنید. وقتی در مدت تور چین به این منطقه رفتید بازدید از کلیسای تاریخی Xisi فراموشتان نشود.

رفتن به کافه‌های نزدیک Sanlitun در مدت تور چین

Sanlitun هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران تور چین منطقه‌ای محبوب برای شب‌زنده‌داری است. در طول روز می‌توانید چای و قهوه در این مکان پیدا کنید. یکی از محبوب‌ترین کافه‌ها در این محله، کافه Moka Bro’s است که برای کیک‌های خوشمزه‌اش، قهوه و غذاهای سالمش مشهور است.Moka Bro’s همچنین اسموتی‌های خوبی نیز دارد. می‌توانید اسموتی‌های میوه‌ای یا تهیه شده با سبزیجات تهیه کنید. بعد از یک روز پر مشغله و بعد از خرید در منطقه Sanlitun پکن این کافه بهترین مکان برای استراحت است.

رفتن به کافه‌های نزدیک دیوار بزرگ در Mutianyu در مدت تور چین

در دهکده Mutianyu نزدیک یکی از زیباترین بخش‌های دیوار بزرگ چین، کافه Schoolhouse قرار دارد که مکانی ایده‌آل برای کمی استراحت بعد از یک پیاده‌روی حسابی است. این کافه ناهار و شام و همچنین انتخاب‌های خوبی از نوشیدنی‌های گرم و خنک دارد.

رفتن به کافه‌های نزدیک Nanluoguxiang و برج‌های طبل و زنگ در مدت تور چین

منطقه Gulou خانه خیابان مشهور توریستی Nanluoguxiang و برج‌های Drum و Bell است. در این منطقه می‌توانید کافه‌های بسیاری را پیدا کنید ولی همگی آنها کیفیت خوبی ندارند. Café Zarah یکی از بهترین‌ها در منطقه است، این کافه به تازگی بازسازی شده است و محلی خوب بین مردم محلی و خارجیان مقیم پکن و همچنین گردشگران تور چین برای ملاقات با دوستان و انجام بعضی کارها در محیطی آرام است. این کافه، قهوه، شکلات داغ و مجموعه‌ای از خوراکی‌های خوشمزه و عالی را ارائه می‌دهد. کافه Alba که چند پلاک آن طرفتر قرار دارد، همچنین یک انتخاب خوب است. اگر چه قهوه کافه آلبا به اندازه Zarah خوب نیست با این حال این کافه انتخاب بهتری است اگر با کودکان سفر می‌کنید. آلبا محوطه بزرگتری دارد و منوی متنوعی نیز دارد. زمان‌هایی که هوا مناسب است کافه آلبا بسیار توصیه می‌شود چرا که می‌توانید در پشت بام عالی آن بنشینید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3578

به "بهترین کافه های پکن برای توریست های تور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کافه های پکن برای توریست های تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید