رفتن به بهترین چایخانه های پکن

به گزارش دور زمین، چایخانه‌های پکن تنها محلی برای نوشیدن چای نیستند، آنها محل خوبی هستند برای جذب فرهنگ محلی و سنتی چین. در این چایخانه‌ها معمولا نمایش‌هایی مانند اپرای پکن، حرکات آکروباتیک، تر دستی و نمایش‌های فکاهی برگزار می‌شوند. در بعضی از چایخانه‌های پکن ممکن است غذا و خوراکی نیز سرو شود. بیایید نگاهی بیاندازیم به 4 تا از بهترین چایخانه‌های پکن.

رفتن به بهترین چایخانه های پکن

رفتن به چایخانه Lao She در مدت تور چین

چایخانه Lao She پکن که در سال 1988 ساخته شده نام خود را از هنرمند Lao She و تئاتر معروفش گرفته است. این چایخانه با دکوری ساده و مبلمانی شیک تزئین شده است. بازدیدکنندگان تور چین می‌توانند در این چایخانه از نمایش‌های فوق‌العاده که هر روز برگزار می‌شوند لذت ببرند. این نمایش‌ها شامل نمایش‌های هنری فولکلور مانند اپراها، حرکات آکروباتیک، نمایش تر دستی و نمایش سنتی چینی تغییر چهره هستند. در این چایخانه می‌توانید انواع مختلف چای، خوراکی‌های سنتی پکن، غذاهای پکنی و مراسمات چای را تجربه کنید.

میزهای "هشت فناناپذیر" که به شکلی منظم چیده شده‌اند، صندلی‌های متکادار، فانوس‌های قصر که از سقف آویزان شده‌اند، میزهای چوبی و نقاشی‌ها و خطاطی‌هایی که از دیوارها آویزان هستند به شما این حس را می‌دهند که انگار به یک موزه فولکلور قدیمی پکن وارد شده‌اید. در مدت تور چین اگر خواستید به این چایخانه بروید از قبل رزرو انجام دهید.

  • متوسط قیمت برای هر نفر: 103 یوان چین
  • ساعات کاری: 9 صبح تا 9.20 شب
  • آدرس: چین، پکن، منطقه Xicheng، خیابان Qianmen غربی، بازار Zhengyang، ساختمان شماره 3

رفتن به چایخانه Sentosa در مدت تور چین

با داشتن مساحتی 5000 متر مربعی، Sentosa یکی از 500 رستوران/چایخانه برتر در دنیا است. در این چایخانه بیشتر از 20 اتاق VIP با چیدمان لوکس و گرم از کشورهای چین، فرانسه، بریتانیا، آمریکا، آلمان، کشورهای اسکاندیناوی، کشورهای مدیترانه‌ای و کشورهای جنوب شرقی آسیا میزبان گردشگران تور چین هستند.

سالن "کنسرت قدیمی‌ها" در طبقه سوم، از وسایل قدیمی و نوستالژیک پکن و اتمسفری رمانتیک پر شده است. خوانندگان معروف و هنرمندان ملی قدیمی چینی هر شب در این سالن آهنگ‌های قدیمی و به یاد ماندنی چین را می‌خوانند. وقتی نوای آهنگ‌های قدیمی فضا را پر می‌کند و شما مشغول لذت بردن از یک چای خوب هستید، احساس می‌کنید که زمان به عقب برگشته و شما به دهه 1930 و 1940 رستوران‌های شانگهای رفته‌اید. فضای این چایخانه محبت و حلاوت را برای زوج‌های جوان و یادآوری خاطرات خوب برای دوستان قدیمی را به ارمغان می‌آورد. در این چایخانه چای‌های چینی و خارجی و همچنین غذاهای غربی و قهوه ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید از غذاهای کانتونی و سیچوانی این رستوران نیز لذت ببرید.

  • متوسط قیمت برای هر نفر: 286 یوان چین
  • ساعات کاری: 10 صبح تا 12 شب
  • آدرس: چین، پکن، منطقه Chaoyang، خیابان Andingmen Wai، خیابان Andingmen Wai اول، شماره 1

رفتن به چایخانه Liuxianguan در مدت تور چین

چایخانه Liuxianguan که در یکی از خیابان قدیمی پکن قرار گرفته است، یک چایخانه با سبک کنفسیوسی است. این چایخانه در سال 2007 به عنوان یکی از 10 مکان متمایز آسیا توسط مجله Times Magazine شناخته شد. این چایخانه در سال 2013 میزبان معاون رئیس جمهور آمریکا و نوه‌اش بوده است. در داخل چایخانه بیش از 40 نوع چای و نمایش‌های مربوط به چای ارائه می‌شود. صدها قوری چای رسی، ظروف چینی و یشمی که توسط صاحب مجموعه جمع شده‌اند به شکلی زیبا گوشه گوشه چایخانه چیده شده‌اند. مسافران تور چین در این چایخانه می‌توانند نه تنها از نوشیدن چای و استراحت لذت ببرند بلکه می‌توانند در فرهنگ سنتی چین نیز غرق شوند.

  • متوسط قیمت برای هر نفر: 75 یوان چین
  • ساعات کاری: 9 صبح تا 11 شب
  • آدرس: چین، پکن، منطقه Dongcheng، شماره 28 خیابان Guozijian

رفتن به چایخانه Meng Hui Tian Qiao در مدت تور چین (Sanlitun Theater of Deyunshe)

این تئاتر که در منطقه SOHO غربی قرار گرفته است سبکی شیک و رسمی، دکور داخلی کلاسیک، نورپردازی زیبا، صحنه‌ای پیشرفته و تهویه مطبوع مرکزی دارد و محدوده‌ای در حدود 6000 متر مربع را در بر می‌گیرد. سالن این مکان می‌تواند تا 500 نفر را در خود جای دهد. دورتادور سالن چایخانه‌ها و خوراکی فروشی‌های ارائه دهنده غذاهای خوشمزه پکنی قرار گرفته‌اند. گردشگران تور چین می‌توانند از نوشیدن چای، صحبت و شنیدن دیالوگ‌های کمدی لذت ببرند. تمام نمایش‌های این مجموعه به انگلیسی نیز ترجمه می‌شوند. توصیه می‌شود بلیت نمایش‌ها را از قبل رزرو کنید.

  • متوسط قیمت برای هر نفر: 56 یوان چین
  • آدرس: چین، پکن، منطقه Chaoyang، روبروی بازار لباس Yashow، شماره 4 جاده Gongti شرقی

6 چایخانه مورد احترام و قدیمی دیگر در پکن

  • چایخانه Wu Yutai: با بیش از صد سال قدمت با شهرت خیلی بالا
  • چایخانه Zhang Yiyuan: مشهور برای چای یاسمن فوق‌العاده با کیفیتش
  • چایخانه Yuan Changhou: دارای چای یاسمن خوش طعم
  • چایخانه Qing Linchun: دارای تنوع زیادی از چای‌ها
  • چایخانه Sen Tai: یک تامین کننده چای معروف مربوط به سلسله کینگ
  • چایخانه Wu Zhaoxiang: قرار گرفته در یک ساختمان سنتی چینی با ظاهری متفاوت
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3571

به "رفتن به بهترین چایخانه های پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتن به بهترین چایخانه های پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید