بازدید از بهترین پارک های شانگهای

به گزارش دور زمین، منطقه شهری شانگهای به اندازه شهرهایی مانند لندن و پاریس فضاهای سبز ندارد، ولی در این شهر مدرن و زیبا واحه‌هایی پیدا می‌شوند که می‌توانید در تور چین در آنها لحظاتی آرامش‌بخش را سپری کرده و به تماشای مردم محلی که مشغول ورزش هستند و مهجونگ بازی می‌کنند بنشینید.

 

بازدید از بهترین پارک های شانگهای

بازدید از پارک Century در شانگهای در تور چین

پارک Century در منطقه Pudong یکی از جدیدترین و بزرگترین پارکهای شانگهای است که در سال 2000 افتتاح شده است. بهترین راه دسترسی به این پارک در تور چین استفاده از مترو است. این پارک در تقاطع خطوط 2 و 9 قرار گرفته است. در این پارک می‌توانید قایق‌های پارویی کرایه کنید. برای آنهایی که نمی‌خواهند خیلی به خودشان خستگی دهند، قایق‌های برقی نیز وجود دارد. از نظر ظاهر، پارک Century از باغ‌های چینی، ژاپنی و بریتانیایی الگو گرفته است. در ورودی پارک از مترو که بیرون بیایید خیابانی وجود دارد که در آن فروشندگان خیابانی خوراکی، از سراسر چین به این نقطه آمده و غذاهای خود را به مردم ارائه می‌دهند. هزینه ورودی پارک Century ده یوان چین است.

  • آدرس: چین، شانگهای، گوشه خیابان Fangdian، خیابان Huamu

بازدید از پارک مردم در شانگهای در تور چین

پارک مردم در مرکز شانگهای و در محل سابق پیست مسابقات شانگهای قرار گرفته است. این پارک در منطقه‌ای قرار دارد که با نام میدان مردم شناخته می‌شود. این پارک خانه موزه شانگهای، تئاتر بزرگ شانگهای و سالن نمایشگاهی برنامه‌ریزی شهری شانگهای است. برای دسترسی به این پارک در مدت تور چین می‌توانید از ایستگاه مترو میدان مردم و از خطوط 1، 2 و 8 استفاده کنید.

  • آدرس: چین، شانگهای، نزدیک Huangpi Bei Lu، شماره 75 خیابان Nanjing Xi

بازدید از پارک Xujiahui در شانگهای در تور چین

پارک Xujiahui در محل قبلی یک کارخانه ساخت آجر و نزدیک به مرکز منطقه خرید Xujiahui شانگهای قرار گرفته است. در ماه‌های بهاری و پاییزی، هنرستان موسیقی شانگهای در این مکان کنسرت‌های رایگان برگزار می‌کند. گردشگران تور چین می‍‌توانند به رستوران La Villa Rouge که در گوشه‌ای از پارک قرار گرفته است بروند. ساختمانی که سابقا خانه کمپانی معروف ضبط موسیقی Pathé بوده است نیز به یک رستوران تبدیل شده است.

  • آدرس: چین، شانگهای، نزدیک Tianping Lu، شماره 889 خیابان Zhaojiabang

بازدید از پارک Zhongshan در شانگهای در تور چین

در پارک Zhongshan می‌توانید مردم را تماشا کنید که تای‌چی تمرین می‌کنند و اگر دوست داشته باشید می‌توانید به آنها ملحق شوید. در بیشتر اوقات سال، پارک پر از بادبادک‌باز می‌شود که چشم به آسمان دوخته‌اند و آسمان را با بادبادک‌های خود شلوغ کرده‌اند. در کنار آن‌ها می‌توانید گروه‌های بدمینتون‌باز را نیز ببینید. پارک Zhongshan کلی امکانات برای سرگرم کردن بچه‌های کوچک دارد. دسترسی به پارک Zhongshan در تور چین آسان است؛ این پارک ایستگاه مخصوص به خود را در خط شماره 2 مترو شانگهای دارد.

  • آدرس: چین، شانگهای، نزدیک Dingxi Lu، شماره 780 خیابان Changning

بازدید از پارک جنگلی Gongqing در شانگهای در تور چین

این پارک یک جواهر مخفی شانگهای است که بیشتر اوقات به خاطر موقعیتش که بیرون از شهر قرار گرفته است فراموش می‌شود، با این حال دیدن این پارک یک سفر یک روزه عالی برای شما پدید خواهد آورد. اگر زرق و برق شهری شانگهای برایتان زیادی شد و خواستید دوباره یادتان بیاید که طبیعت چه شکلی است، بنابراین حتما باید به پارک Gongqing بروید. این پارک نزدیکترین مکان برای نزدیک شدن به طبیعت در این شهر است. غیر از مناطق سرسبز و پر درخت، یک دیوار بالا رفتن از صخره، یک ترن هوایی، امکانات اسب سواری و باربیکیو نیز وجود دارد. می‌توانید از این تفریحات استفاده کنید یا به سادگی در پارک گشته و از آرامش آن لذت ببرید. بهترین زمان برای رفتن به این پارک روزهای آخر هفته است و این پارک آن قدر بزرگ است که می‌توانید نقطه‌ای خلوت برای خودتان در آن پیدا کنید. بهترین راه برای رسیدن به این پارک استفاده از خط 8 مترو شانگهای و رفتن به ایستگاه جاده Shiguang است. از آن ایستگاه با یک پیاده‌روی 10 تا 15 دقیقه‌ای یا با استفاده از تاکسی به ورودی پارک می‌رسید. هزینه ورودی پارک 15 یوان است.

  • آدرس: چین، شانگهای، نزدیک Yinhang Lu، شماره 2000 خیابان Jungong
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3573

به "بازدید از بهترین پارک های شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از بهترین پارک های شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید