اشنایی با بهترین هتل های پاتایا

به گزارش دور زمین، بهترین هتل های پاتایا مزیت‌های بسیاری مانند موقعیت خوب برای لذت بردن از جاذبه‌های فراوان شهر، خدمات و آسایش درجه یک، رستوران‌های بی‌نظیر و امکانات رفاهی شگفت‌انگیز را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهند. بسیاری از این هتل‌ها منظره‌ای زیبا از خلیج تایلند دارند و به مسافران تور پاتایا اجازه می‌دهند از غروب‌های تماشایی که افق را به یک تابلوی نقاشی تبدیل می‌کنند لذت ببرند. بعضی دیگر از این هتل‌ها تنها چند متر از سواحل زیبا و سرزنده منطقه فاصله دارند و برخی نیز دسترسی فوق‌العاده راحتی را به زندگی شبانه بسیار معروف شهر در واکینگ استریت فراهم می‌کنند.

اشنایی با بهترین هتل های پاتایا

لیست ما از بهترین هتل های پاتایا شامل برندهای بین‌المللی و همچنین هتل‌های بوتیک جذاب با سبک‌های مختلف طراحی از جمله مدرن و ساده، سنتی تایلندی و اروپایی قرن نوزدهمی می‌شود. آن چیزی که در تمام این هتل‌ها مشترک است، تلاش و تمرکز آنها برای تضمین این است که شما یک اقامت به‌یادماندنی در تور تایلند و تور پاتایا داشته باشید.

هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا

هتل ساحلی سنتارا گرند میراژ پاتایا (Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya) یک مجموعه بزرگ در شمال پاتایا است. این هتل، گستره‌ی به واقع خیره‌کننده‌ای از امکانات رفاهی، هم برای بزرگسالان و هم برای بچه‌ها دارد. این هتل 5 ستاره در ساحل ونگ آمات و ناکلوا و شمال خلیج پاتایا (خانه بسیاری از بهترین هتل‌های لوکس منطقه) قرار گرفته است. هتل سنتارا گرند میراژ دسترسی مستقیم به ساحلی با شن‌های طلایی و همچنین یکی از بزرگترین استخرهای شنا در کل تایلند را دارد. 555 اتاق، در 18 طبقه‌ی این هتل دو برجه پخش شده‌اند و به شکلی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند تا مناظری نفس‌گیر را به مسافران تور پاتایا ارائه دهند.

هتل هالیدی این پاتایا

هتل هالیدی این (Holiday Inn Pattaya) یک هتل جدید در پاتایا است و توسط برند بین‌المللی هالیدی این و تحت نظارت مجموعه هتل‌های اینترکنتیننتال مدیریت می‌شود. این هتل 367 اتاق با منظره‌ی دریا به صورت 100 درصد تضمینی دارد. در این هتل امکانات رفاهی طراز اولی شامل 5 رستوران (شامل رستوران کوبایی و ایتالیایی)، یک نانوایی و اسپایی بی‌نظیر، برای مسافران تور پاتایا فراهم شده است.

هتل سیام ات سیام دیزاین پاتایا

هتل سیام ات سیام دیزاین (Siam@Siam Design Hotel Pattaya) یک هتل 5 ستاره با منظره اقیانوس است که در شمال خلیج پاتایا قرار دارد. با وجود ساحل در یک طرف و چندین مرکز خرید در طرف دیگر (شامل سنترال فستیوال)، در اینجا کلی تفریح برای مسافران تور پاتایا در نزدیک هتل وجود دارد. شمال پاتایا همچنین خانه تعداد زیادی رستوران عالی با غذاهای دریایی، نمایش‌های جذاب و فعالیت‌های خانوادگی مانند موزه هنر در بهشت است. گشت و گذار در منطقه با وجود وانت‌های مسافربری که در مسیر جاده‌ی ساحلی و جاده دوم رفت و آمد می‌کنند راحت است. هتل سیام ات سیام دیزاین پاتایا یک هتل 268 اتاقه با تمام ویژگی‌هایی است مسافران تور تایلند برای گذراندن یک سفر لوکس و خوب نیاز دارند: استخر بی‌انتهای روی سقف، مبلمان طراحان معروف و کارکنان مهمان‌نواز.

هتل کیپ دارا پاتایا

هتل کیپ دارا (Cape Dara Resort Pattaya) بر روی یک دماغه قرار گرفته که نام هتل نیز از آن گرفته شده است. موقعیت این هتل آن را در ارائه مناظری شگفت‌انگیز از خلیج پاتایا بی‌رقیب کرده است. طراحی منحصربه‌فرد این هتل تضمین می‌کند که تمام اتاق‌ها منظره اقیانوس و بالکن اختصاصی داشته باشند. این هتل در سال 2012 ساخته شده و تجمل مهار نشده، نشانه اصلی طراحی این هتل بادبان‌شکل است. هتل کیپ دارا پاتایا، ساحل اختصاصی، دو استخر شنا با یک رستوران عالی دارد که در تمام طول روز غذاهای کلاسیک تایلندی و غذاهای خاص و خلاقانه سرآشپز را به مسافران تور پاتایا ارائه می‌دهد. این هتل همچنین یک اسپا و یک رستوران سطح بالای چینی (باز هم با مناظر نفس‌گیر) دارد.

هتل دوسیت تانی پاتایا

دوسیت تانی پاتایا (Dusit Thani Pattaya) یک هتل ساحلی کلاسیک مناسب برای آن دسته از مسافران تور تایلند است که مجلل بودن یک هتل 5 ستاره را برای گذراندن تعطیلات ساحلیشان می‌خواهند. در این هتل بزرگ به هر طرف که نگاه کنید، المان‌هایی الهام گرفته شده از هنر و طراحی سنتی تایلندی را می‌بینید: از یک لابی با منظره اقیانوس، باغ‌های سرسبز و یک گروه از نوازنده‌ها که سازهای زهی را می‌نوازند تا رنگ‌های غلیظی که در تزئین مجموعه استفاده شده‌اند. بودن آن در جاده ساحلی درست کمی آن طرف‌تر از میدان دلفین در شمال پاتایا به این معنی است که مسافران تور پاتایا در این مکان با انبوهی از رستوران‌ها و دیگر هتل‌های سطح بالای شهر احاطه شده‌اند. نمایش‌های پر زرق و برق، مراکز خرید بزرگ و جاذبه‌های توریستی بسیاری نیز به فاصله کوتاهی از هتل قابل دسترس هستند.

هتل آماری اوشن پاتایا

هتل آماری اوشن پاتایا (Amari Ocean Pattaya) یک هتل وسیع 5 ستاره است که به دو بخش تقسیم شده و و باغ‌های زیبای طراحی‌شده، دو استخر شنا و مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی را دارا است. این هتل در بخش آرام‌تر شمالی پاتایا و در جاده ساحلی قرار گرفته و ساحل تنها چند قدم با هتل فاصله دارد. تمام جاذبه‌های این منطقه از شهر، مانند مراکز خرید، واکینگ استریت و اسکله بالی های به آسانی یا با پای پیاده یا یکی از وانت‌های مسافربری ارزان و راحت در دسترس هستند. در مجموع 297 اتاق در هتل آماری اوشن پاتایا وجود دارد. این اتاق‌ها در 2 بخش جدای 4 ستاره و برج اوشن مدرن‌تر و 5 ستاره تقسیم شده‌اند. این دو بخش تجربه متفاوتی را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهند و در عین حال امکانات عالی یکسانی دارند.

هتل هارد راک پاتایا

هتل هارد راک پاتایا (Hard Rock Hotel Pattaya) رو به سواحل شرقی خلیج تایلند و در قلب شهر و به فاصله یک پیاده‌روی 8 دقیقه‌ای از منطقه خرید و تفریح پاتایا قرار گرفته است. این هتل 320 اتاق و سوئیت لوکس دارد. مسافران تور پاتایا می‌توانند در این هتل از استخر 2000 متر مربعی با ساحل شنی مصنوعی یا استراحت در تخت‌های آفتاب گرفتن در کنار استخر یا آلاچیق‌ها برای تمام روز لذت ببرند.

هتل رویال کلیف پاتایا

هتل رویال کلیف پاتایا (Royal Cliff Hotels Group) یک مجموعه بزرگ 5 ستاره است که امکانات منحصر به فرد ساحلی را به مسافران تور پاتایا ارائه می‌دهد. این هتل در موقعیت خوبی نزدیک به بیشتر جاذبه‌های توریستی شهر قرار گرفته است. بودن آن در جنوب پاتایا به این معنی است که مسافران تور تایلند می‌توانند به راحتی به ساحل شلوغ پاتایا و فرصت‌های انجام ورزش‌های آبی و چترسواری موجود در آن و همچنین ساحل آرام‌تر و ساکت‌تر جومتین دست یابند. دیگر جاذبه‌های این منطقه شامل شهربازی پاتایا و تفریحات واکینگ استریت مشهور است. برای این که دیدن جاذبه‌ها برای مهمانان حتی ساده‌تر شود، هتل با هزینه‌ای بسیار پایین سرویس حمل و نقل برای مراکز خرید در مرکز شهر را فراهم می‌کند.

هتل سیام بی شور پاتایا

هتل سیام بی شور (Siam Bayshore) هتلی است که به مسافران تور پاتایا فضایی آرامش‌بخش برای احیای ذهن و روحشان ارائه می‌دهد. این هتل 270 اتاق دارد و وقتی واردش می‌شوید انگار دنیای بیرونی وجود ندارد. این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و می‌توان از آنجا همزمان با استراحت، از مناظر جاذبه‌های اطراف لذت برد. اسکله بالی های در نزدیکی هتل به مسافران تور پاتایا امکان می‌دهد به راحتی قایق تندرو سوار شوند و از صخره‌های مرجانی زیبا دیدن کنند. واکینگ استریت مشهور نیز مکانی عالی برای خرید و کمی تفریح است. هتل سیام بی شور اتاق‌های کاملا مناسب و با مبلمانی جدید دارد و در جای جایش با گیاهان سرسبز تزئین شده است.

هتل اینترکنتیننتال پاتایا

هتل اینترکنتیننتال پاتایا (InterContinental Pattaya Resort) یک هتل لوکس در جنوب پاتایا است. این هتل در کنار ساحل ساخته شده و منظره‌هایی شگفت‌انگیز از خلیج تایلند دارد. موقعیت مکانی هتل به مسافران تور پاتایا این فرصت را می‌دهد که از ترکیبی کامل از راحتی و انزوا در زمین‌های وسیع هتل و در عین حال فاصله چند دقیقه‌ای با مقصدهای توریستی شهر مانند شن‌های طلایی ساحل جومتین، واکینگ استریت و اسکله بالی های نهایت استفاده را ببرند. این هتل با سبکی کلاسیک طراحی شده و با وجود پنجره‌های بزرگ، المان‌های کرم رنگ و فضای داخلی چوبی گرم، یادآور معماری استعماری است.  تمام 156 اتاق هتل اینترکنتیننتال دارای تلویزیون با کانال‌های بین‌المللی ماهواره‌ای، گاوصندوق، اینترنت بی‌سیم، مینی‌بار و تجهیزات تهیه چای و قهوه هستند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3816

به "اشنایی با بهترین هتل های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشنایی با بهترین هتل های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید