بهترین مکان ها برای خرید در گوانجو چین

به گزارش دور زمین، گوانجو بزرگترین و پررونق‌ترین شهر صنعتی و مرکز تجارت خارجی چین است. با وجود تعداد زیادی مجتمع‌های تجاری بزرگ و خیابان‌های محبوب برای خرید که گوشه گوشه گوانجو پخش شده‌اند، گوانجو (گوانگجو) سرشار از اتمسفری تجاری است. در این مطلب چند مکان عالی برای خرید در گوانجو را به شما معرفی می‌کنیم. اگر در مدت تور گوانجو به این مکان‌ها رفتید، چانه زدن فراموش نشود.

بهترین مکان ها برای خرید در گوانجو چین

خیابان/پیاده‌روی Shangxiajiu گوانگجو

خیابان/پیاده‌روی Shangxiajiu یکی از سه مرکز تجاری موفق در گوانگجو است که شامل جاده Shangjiu، جاده Xiajiu و جاده Dishifu است. این خیابان در گوانجو مقصدی عالی برای خرید است با کلی اجناس متنوع و قیمت‌های مقرون به صرفه، ساختمان‌هایی به سبک ساختمان‌های قدیمی گوانجو و کلی غذا و تنقلات خوشمزه کانتون.

این خیابان خلاصه‌ای است از غذاهایی که مردم گوانجو می‌خورند و لباس‌هایی که می‌پوشند. صدها مغازه در این خیابان 1218 متری وجود دارد، شامل تعداد زیادی فروشگاه‌های چند بخشی. اجناس اصلی که در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند لباس و پارچه است. خیابان مشهور Huanlin Jade (مکانی عالی برای خرید وسایل یشمی)، بزرگترین بازار محصولات کشاورزی و بازار Qingping هم در این مکان قرار دارند.

بعد از صدها سال توسعه و تغییر، در حال حاضر تعداد زیادی رستوران و چایخانه قدیمی و جدید در این خیابان قرار دارند؛ مانند رستوران Qingping، رستوران Huang Shang Huang (که برای غذاهای گوشتی‌اش معروف است)، ساختمان Lianxiang (مشهور برای کیک به سبک کانتونی‌اش و انواع مختلف دیم سام)، چایخانه معروف TaotaoJu و رستوران گوانگجو (Guangzhou). بیشتر این رستوران‌ها و چایخانه‌ها در جاده Dishifu قرار گرفته‌اند. در این خیابان تعداد زیادی تنقلات مختلف برای امتحان کردن وجود دارد.

در مرکز خیابان Shangxiajiu محدوده‌ای تجاری وجود دارد که حدود 2.5 کیلومتر مربع را پوشش داده و محل تعداد زیادی بازار لباس، پارچه، بازارهای عمده فروشی کاغذ و بازار داروهای گیاهی چین است.

خیابان/پیاده‌روی Shangxiajiu در منطقه Liwan گوانجو قرار گرفته است. می‌توانید خط یک مترو را سوار شوید، در ایستگاه خیابان Changshou پیاده شوید و از خروجی A بیرون آمده و حدود 500 متر در امتداد خیابان Baohua راه بروید. می‌توانید مسیری را طی کنید که همه مردم می‌روند، اگر مطمئن نیستید به کدام سمت بروید.

Tianhe Teemall (برترین مجتمع تجاری بین‌المللی گوانجو)

Teemall موفق‌ترین و بین‌المللی‌ترین مرکز تجاری گوانجو است. این مجتمع تجاری بزرگ گوانگجو، همه چیز دارد. غیر از تعداد زیادی مغازه برای خرید و تعداد زیادی رستوران با غذاهای محلی تور چین و غذاهای غربی، این مجتمع شامل امکانات تفریحی، بدن‌سازی و محل برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری است. این مجتمع خرید بزرگ در گوانجو با مجتمع‌های تجاری مشابه در شهرهای دیگر تفاوت آن چنانی ندارد، اگر به دنبال محصولات محلی چین و گوانگجو هستید باید سراغ دیگر بازارهای گوانجو بروید.

مجتمع تجاری Teemall گوانجو، مکان ارزانی برای خرید کردن نیست، ولی این مجتمع یک مرکز فروشگاهی مدرن است و مغازه‌های محلی کمی دارد. فروشگاه‌های بین‌المللی این مجتمع شامل فروشگاه‌های لاکوست، زارا، ورساچه و H&M است. مرکز کتاب گوانگجو، بزرگترین فروشگاه کتاب در گوانجو، در این مجتمع قرار دارد.

Teemall نزدیک منطقه تجاری مرکزی گوانجو (Guangzhou CBD)، مرکز ورزشی Tianhe و ایستگاه شرقی راه‌آهن گوانجو است. می‌توانید از طریق خطوط یک یا سه مترو به سمت جاده Tiyu غربی بروید یا اتوبوسی سوار شوید که در Tianhe یا Sports Center توقف دارد.

China Plaza گوانجو

China Plaza در تقاطع خیابان سوم Zhongshan و روبه‌روی مزار شهدای انقلاب گوانجو قرار گرفته است. مجتمع تجاری China Plaza با واحدهای تجاری تراز اولش یکی از دیدنی‌های گوانجو است. در China Plaza اینترنت رایگان بی‌سیم در دسترس است. به شما توصیه می‌کنیم در هنگام خرید خیلی هیجان نشان ندهید و خیلی سریع خرید نکنید. اگر سریع جا نزنید و کمی چانه بزنید، در آخر از پایین آمدن قیمت‌ها شگفت‌زده خواهید شد. China Plaza نه طبقه دارد. لباس، تلفن همراه و لوازم جانبی، مبلمان و غذا در این مجتمع تجاری در دسترس هستند.

  • طبقه همکف: تعداد زیادی برند بین‌المللی مانند CK، تومی، مونگو و تم
  • طبقه اول: اجناسی با برندهای داخلی چین
  • طبقه دوم: سوپر مارکت و بازی‌های ویدئویی
  • طبقه سوم: لباس‌ها و لوازم ترئینی مد روز
  • طبقه چهارم: تلفن‌های همراه، محصولات دیجیتال و لوازم جانبی
  • طبقه پنجم: مبلمان
  • طبقه ششم: شهر فرهنگ با غذا، تنقلات، لباس و لوازم تزئینی
  • طبقه هفتم: قصر غذا با غذاهایی ویژه از چین، ژاپن، کره جنوبی، اروپا و غذاهای آمریکایی
  • طبقه هشتم: سینما و باشگاه سلامتی

برای رسیدن به این مجتمع خط یک مترو را سوار شوید، در ایستگاه مزار شهدای انقلاب گوانجو پیاده شوید و از خروجی A بیرون بیایید.

مرکز خرید وسایل دیجیتال و کامپیوتری Gangding گوانجو

تعداد زیادی مجتمع خرید کامپیوتری در این مرکز وجود دارند و مهمترین آن‌ها مجتمع کامپیوتری Tianhe (در خیابان 502 تیانهی)، مجتمع کامپیوتری Buynow، مجتمع Pacific Digital Plaza، مجتمع کامپیوتری گوانگجو و EGO Digital Plaza هستند. لوازم و محصولات کامپیوتری با تنوع فوق‌العاده زیاد شامل کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال، لوازم جانبی کامپیوتری و نرم‌افزار به صورت گسترده‌ای در این مجتمع به فروش می‌رسند. اگر از خوره‌های محصولات دیجیتال هستید، این مرکز مکانی عالی برای شما است که می‌توانید در مدت تور چین و تور گوانجو از آن بازدید کنید. کلی وسایل ارزان و خوب می‌توان در این مرکز پیدا کرد، نکته اصلی این است که در چانه‌زنی مهارت داشته و چشم‌های تیزبینی داشته باشید.

مرکز خرید وسایل دیجیتال و کامپیوتری Gangding گوانجو، در منطقه Tianhe قرار گرفته و می‌توانید خط سه مترو را سوار شده و در ایستگاه Gangding پیاده شوید.

خیابان/پیاده‌روی جاده پکن (Beijing Road)

خیابان/پیاده‌روی جاده پکن در گوانجو، محلی برای خرید و چشیدن غذاهای خوشمزه گوانجو است که معمولا شلوغ است، مخصوصا در آخر هفته‌ها. در این خیابان 440 متری حدود 140 مغازه وجود دارد.

مهمترین چیزهایی که در این خیابان به فروش می‌رسد لباس، وسایل مورد نیاز روزمره، کفش، محصولات چرمی، کیف، غذا، جواهرات و کتاب است. Guangzhou Cartoon Star City نزدیک این محل است و پر است از محصولات وارداتی از ژاپن و کره جنوبی و یک مکان جذاب و هیجان‌انگیز برای جوان‌ها و طرفداران کمیک است. جاده پکن (Beijing Road) خیلی از خیابان Shangxiajiu دور نیست. اگر چه که Beijing Road به خوبی Shangxiajiu نیست، چرا که به اندازه آن رستوران و غذاخوری عالی ندارد، ولی در کل جاده پکن گوانجو جذابیت‌های خودش را دارد.

Beijing Road یا Beijing Lu در مرکز شهر گوانجو قرار گرفته است. می‌توانید خط یک یا دو مترو را سوار شوید، در ایستگاه Gongyuanqian پیاده شوید و به سمت Beijing Road پیاده‌روی کنید.

انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2789

به "بهترین مکان ها برای خرید در گوانجو چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین مکان ها برای خرید در گوانجو چین" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای خرید در گوانجو چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید