بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی

به گزارش دور زمین، این روزها تازه واردان بورسی همگی در تب و تاب سیگنال های خرید هستند؛ روال مرسوم این روزهای جامعه، سیگنال زدگی است و موج جدید ورود نقدینگی به بورس به شدت تحت تاثیر سیگنال فروشان هستند، موضوعی که سرمایه مبتدیان این بازار را به خطر می اندازد.

بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام شرکت سبدگردان آسمان، دانش مالی، تخصص، تجربه و وقت کافی، لازمه های اصلی بازار سهام است و هر سیگنالی که به سرمایه گذاران داده می گردد، بی شک ریسک سرمایه گذاران را افزایش می دهد. بورس بازار ذاتا نوسانی و به تبع ریسکی است، ازاین رو، ورود بدون دانش و تخصص و فقط بر مبنای سیگنال زدگی، بی شک ریسک را بالاتر می برد و خسارت های جبران ناپذیری را به سرمایه گذاران ناآگاه وارد می نماید.

درست است که طبق دیدگاه بعضی تحلیلگران مالی، مالی و حتی سیاسی کشور، بورس همچنان گزینه اول سرمایه گذاری قلمداد می گردد، اما ناگفته نماند که این روزها اشتباهات رایجی در بازار سهام مشاهده می گردد که می تواند به راحتی سرمایه یک شخص را وارد محدوده خطر و زیان کند، سعی کنید از این اقدامات بپرهیزید:

منافع سیگنال فروشان چیست؟

سیگنال فروشان با هدف سفته بازی و نوسان گیری شروع به توزیع سیگنال های خود می نمایند؛ این گروه از بازیگران بازار سهام با فروش سیگنال به موازات توزیع شایعات، زمینه را برای همراهی و همسویی سرمایه گذاران مبتدی فراهم می نمایند و در نهایت در یک بزنگاه دست افراد ناآشنا را در حنا می گذارند تا با دستکاری بعضی قیمت ها سودهای کلانی به دست آورند.

ناگفته نماند که درست است که در دوره کوتاه مدت شاید بعضی از سرمایه گذاران بتوانند بازدهی مناسبی را کسب نمایند، اما نباید فراموش کرد، زمان خروج از این بازی را فقط طراحان آن بازی می دانند.

بهترین سیگنال خرید

با همه این اوصاف، روانشناسی بازار آن قدر پیچیده و گاها غیرقابل تحلیل است که با همه مشاوره ها و هدایت ها، متاسفانه گاهی نابخردی جمعی بر خرد جمعی و قدرت اغوا بر قدرت مشاوره مسلط می گردد و تنها سوالی که برای افراد و سرمایه گذاران غیرحرفه ای و حتی حرفه ای مطرح می ماند این است که بهترین سیگنال خرید چیست؟

سبدگردانی اختصاصی و صندوق های سرمایه گذاری بهترین سیگنال های خرید بورس است. ماوایی که دانش مالی، تخصص، تجربه و زمان یک جا جمع شده است تا مطلوب ترین سرمایه گذاری در بازار سهام، طلا، مسکن و دیگر اوراق بهادار در بازار سرمایه را رقم بزنند؛ مسیری که مطمئن ترین نتیجه را به همراه دارد.

شرکت های سبدگردان به عنوان نهاد پیشران مدیریت دارایی اشخاص حقیقی و حقوقی در بازار سرمایه شناخته می گردد و طی یک دهه گذشته طلایه داران سبدگردانی اختصاصی و صندوق های سرمایه گذاری کشور بوده اند؛ شرکت های سبدگردان از 2 شرکت در سال 1390 به 30 شرکت در سال 1399 رسیده اند.

شرکت های سبدگردان با تیم حرفه ای و خبره در حوزه مالی، بستر را فراهم نموده اند تا مبتدیان بازار با پرداخت کارمزد اندک مطلوب ترین نتیجه را از سرمایه شان بگیرند. تنوع تخصص در حوزه بازار سهام، طلا، مسکن، ارز و اوراق بهادار، توانسته است از این مجموعه ها مشاوران سرمایه گذاری حرفه ای بسازد که احتیاج مبرم هر فردی است.

پیشنهاد سبدگردان

همان طور که گفته شد، هم اکنون 30 شرکت سبدگردان در بازار سرمایه فعال هستند که سرمایه گذاران می توانند لیست آنها را روی سایت سازمان بورس و اوراق بهادار (www.seo.ir) در بخش نهادهای تحت نظارت مشاهده نمایند.

بازدهی، کیفیت خدمات، استراتژی سرمایه گذاری و قدمت، مهم ترین مولفه های سرمایه گذاری در بازار سهام است.

شرکت سبدگردان آسمان به عنوان یکی از قدیمی ترین و پیروز ترین سبدگردان های کشور در بدو راه اندازی این صنعت در سال 1390 توانست مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کند.

این شرکت با ارائه مناسب ترین خدمات مالی در قالب سبدگردانی اختصاصی و صندوق های سرمایه گذاری توانسته است طی 9 سال، خود را در سطح برتر صنعت مالی و سبدگردانی کشور نگه دارد. استراتژی کسب بازدهی مطلوب با تمرکز بر حفظ اصل پول مبنای استراتژی سرمایه گذاری مدیریت دارایی آسمان است.

خدمات سبدگردان آسمان

شرکت سبدگردان آسمان با تجربه سبدگردانی اختصاصی توانسته است مناسب ترین خدمات را علاوه بر عموم سرمایه گذاران حرفه ای و غیرحرفه ای، به شرکت های تولیدی، سرمایه گذاری، بیمه و ... دولتی و غیردولتی ارائه دهد.

این مجموعه مدیریت دارایی همچنین با مدیریت چهار صندوق سرمایه گذاری آسمان آرمانی سهام (نماد: آساس)، آسمان یکم، آسمان خاورمیانه و آسمان امید (نماد: آسامید) توانسته است، بازدهی مطمئن و مناسبی را برای سرمایه گذاران فراهم آورد و کیفیت خدمات خود را در سطح بالا نگه دارد.

بازدهی 578 درصدی آسمان آرمانی

صندوق آسمان آرمانی سهام شرکت سبدگردان آسمان صندوقی در سهام است که طبیعتا به خاطر سرمایه گذاری عمده منابع یا حداقل 75 درصد در سهام پرریسک قلمداد می گردد.

این صندوق در یک سال منتهی به 31 تیرماه 1399 حدود 578 درصد بازدهی کسب نموده است. سرمایه گذاران علاقه مند برای تهیه واحدهای این صندوق می توانند با داشتن کد بورسی به وسیله سامانه معاملاتی کارگزاری مربوطه ورود نموده و نماد آساس را انتخاب و خرید نمایند.

بازدهی 504 درصدی آسمان یکم

صندوق آسمان یکم دیگر صندوق در سهام سبدگردان آسمان است که طی دوره یک ساله مذکور 504 درصد بازدهی را نصیب سرمایه گذاران خودنموده است.

این صندوق در مردادماه 1391 فعالیت خود را شروع نموده است و طی 8 سال فعالیت مستمر، 8100 درصد بازدهی را ثبت نموده است؛ یعنی سرمایه اشخاصی که از روز نخست با این صندوق همراه بوده اند طی این مدت 81 برابر شده است!

اگر شخص ریسک پذیر هستید و پیش بینی بازار صعودی را برای حداقل یک سال آینده دارید، این 2 صندوق گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری شماست. شما با حداکثر 2 درصد کارمزد، بسته ای از دانش مالی، تخصص و تجربه را یکجا با خود همراه دارید و بدون صرف زمان مطمئن ترین سرمایه گذاری را در بورس خواهید داشت.

بازدهی 249 درصدی آسمان خاورمیانه

صندوق آسمان خاورمیانه یک صندوق مختلط با ریسک متوسط است که مناسب سرمایه گذاران با سطح ریسک پذیری متوسط است. سرمایه گذارانی که از سود بانکی خسته شده اند و از سوی دیگر قدرت پذیرش ریسک بالای بازار سهام را ندارند، می توانند آسمان خاورمیانه را انتخاب نمایند. بازدهی یک ساله منتهی به 31 تیرماه 1399 این صندوق 249 درصد بوده است.

آسمان خاورمیانه تیرماه 1392 فعالیت خود را شروع نموده و طی این 7 سال 3310 درصد بازدهی را ثبت نموده است.

برای کسب مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

021-41793000

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3141

به "بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید