بهترین جزایر مالزی

به گزارش دور زمین، مالزی کشوری در جنوب شرق آسیا می‌باشد که جنگل‌های انبوه مناطق گرمسیری و فرهنگ‌های مختلفی برای بازدید دارد. تعداد زیادی از این جزایر در حال حاضر به خاطر آب‌هایی شفاف و صخره‌های مرجانی رنگارنگ برای غواصی دارند.

بهترین جزایر مالزی

بازدید از جزیره لنکاوی در تور مالزی

لنکاوی بهترین و شناخته شده‌ترین مقصد برای تعطیلات در مالزی است. این مجمع الجزایر از 99 جزیره در نزدیک به مرز تایلند در دریای آندامان تشکیل شده است. تا کنون بزرگترین جزیره eponymous با جمعیت حدود 65000 نفر بوده است، جزیره مسکونی دیگر در این نزدیکی توبا است. با وجود بسیاری از مناظر متنوع آن از سواحل، کوه‌ها، جنگل انبوه و تالاب‌های مانگرو، لنکاوی برای گردشگران جاذبه‌های کسترده‌ای را فراهم می‌آورد.

بازدید از جزیره تیامون در تور مالزی

جزیره تیامون (Pulau Tioman)، یکی از زیباترین جزایر است که گردشگران تور مالزی می‌توانند به بازدید آن بروند. تیامون برای محل فیلم برداری فیلم “جنوب اقیانوس آرام ” در سال 1958 استفاده شده. اگرچه این جزیره یکی از توسعه یافته‌ترین جزایر مالزی است اما هنوز بسیاری از زیبایی‌های طبیعی و حیات وحش و تنوع خود مانند بزمجه راحفظ کرده است.

بازدید از جزیره مابول در تور مالزی

جزیره مابول (Pulau Mabul) یک جزیره کوچک در سواحل جنوب شرقی صباح است که شامل سواحل زیبا از درختان نارگیل، شن نرم سفید و آب فیروزه‌ای است، جزیره مابول یکی از بهترین مقاصد در جهان و برای غواصی کف دریا است. جزیره مابول همچنین یکی از ذخایر متمرکز در جهان از زندگی کوچک دریایی است که شامل انواع گونه‌های قورباغه‌ماهی، عقرب‌ماهیان، سپیداج، ماهی مرکب، گاوماهیان و حلزون صدف‌دار می‌باشد.

بازدید از جزیره سیپادان در تور مالزی

جزیره سیپادان (Sipadan) در سواحل شرقی از مالزی بورنئو قرار گرفته که در بین غواصان حرفه‌ای به عنوان یک افسانه شناخته شده. منطقه پر از گونه‌های عجیب و غریب از جمله رنگین کمانی از ماهی صخره‌ای، لاک پشت‌های دریایی، کوسه سرچکشی است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4018

به "بهترین جزایر مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جزایر مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید