لنکاوی، قطعه ای از بهشت در مالزی

به گزارش دور زمین، آشنایی با لنکاوی

شهر لنکاوی از معروف ترین نقاط مالزی است که در دریای اندامن در سواحل شمال غربی مالزی قرار گرفته است. این مجمع الجزایر، متشکل از تقریبا صد جزیره است. جزیره هایی که بسیاری از آنها قابل سکونت نیستند و با انبوهی از جنگل های استوایی، گردشگاه بسیاری از مسافرها شده اند. جاذبه های دیدنی لنکاوی محبوب گردشگران بسیاری در جهان است، بسیاری از جاذبه های اکوتوریستی این جزیره در حفاظت سازمان یونسکو می باشد.

لنکاوی، قطعه ای از بهشت در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

در سفر به مالزی در میان جزایر لنکاوی به گشت وگذار بپردازید و از آب وهوای کم نظیر اینجا لذت ببرید. ترکیب سواحل نقره فام، ماسه های سفید، آب های روشن و خوش رنگ کریستالی، تپه های جنگلی با درختان استوایی، لنکاوی را گزینه ای نزدیک به بهشت نموده است.

ساحل، آفتاب و هیجان ده ها ورزش آبی به خصوص غواصی و تماشای دنیای رنگین زیر آب در سفر به مالزی و تماشای لنکاوی بسیار لذتبخش است، اما خوشی های آن تنها به اینجا ختم نمی گردد، دنیایی از بازی ها و سرگرمی ها در لنکاوی برای شما مهیا است. تصور کنید میان جنگل های استوایی و باغ های کائوچو در حال اسب سواری هستید و یا در یکی از آن مناطق سرسبزش مشغول بازی گلف! دور از ذهن نیست، به راحتی در جزایر لنکاووی می توانید اینها را تجربه کنید. با سوار شدن بر تله کابین ها بروید بر فراز جزایر آن و طبیعت شگفت انگیزی را از زاویه بالا تماشا کنید. بدون شک بعد از یک روز گشت و گذار در این بهشت دیدنی، صرف غذاهای خوشمزه دریایی روزتان را کامل کند.

در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا با چندین جاذبه گردشگری لنکاووی آشنا شوید.

پارک کروکودیل ها

این پارک یکی از مهیج ترین دیدنی های لنکاوی است. در اینجا می توانید از تماشای اجرای برنامه زنده کروکودیل ها با مربیان آنها، غذا دادن به آنها و حتی مسابقات بین آنها لذت ببرید.

پل معلق لنکاوی

یکی دیگر از فعالیت های مهیج در سفر به لنکاووی برای آدم های ماجراجو، قدم زدن روی پل های معلق در دل جنگل های اینجاست. با راه رفتن روی پل های بلند و معلق لنکاووی انتظار روبرو شدن با پرندگان حفاظت شده اینجا را داشته باشید.

آکواریوم لنکاوی

این آکواریوم از بزرگترین آکواریوم ها در جنوب شرقی آسیا است. تونلی در زیر آب با 500 هزار لیتر از آب دریا که ماهی های غول پیکر و دیدنی بسیاری را در خود جای داده است.

باغ برنج لامان

باغ برنج لامان نام موزه ای در شمال ساحل سنانگ است. در اینجا مصنوعات و عکس هایی که به فرهنگ شالیکاری در مالزی مربوط است به نمایش گذاشته می شوند.

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

این پارک دریایی متشکل از چهار جزیره و مملو از مرجان های دریایی است. در این پارک امکانات و سرگرمی های آبی برای گردشگران فراهم شده است.

پارک لاجندا

اگر پای حرف محلی های اینجا بنشینید داستان ها و افسانه های مرموز زیادی در خصوص پارک تاریخی لاجندا برایتان تعریف می نمایند. در این پارک باغ های زیبا، گیاهان محلی، چهار دریاچه مصنوعی و یک ساحل مصنوعی پیش روی شماست. 17 سازه دیدنی که هر کدام یک افسانه را با خود یدک می کشند از دیگر جذابیت این پارک لاجندا است.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1770

به "لنکاوی، قطعه ای از بهشت در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنکاوی، قطعه ای از بهشت در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید