بهترین جاذبه های تور ایتالیا را بشناسیم

به گزارش دور زمین، بی شک کشور ایتالیا یکی از بهترین کشورهایی از قاره اروپا است که می‌توانید به آن سفر کنید. در این کشور میتوانید به بازدید جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بروید که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

بهترین جاذبه های تور ایتالیا را بشناسیم

معماری باشکوه‌ کشور ایتالیا، چشم‌ها را خیره نموده و کارنامه‌ درخشان هنر جهان را بدون هیچ تردیدی وام‌دار نوابغی می‌باشد که از این کشور برخاسته‌اند. از جمله‌ این مشاهیر، نام‌هایی همچون لئوناردو داوینچی و میکل‌آنژ، با درخششی به مراتب چشمگیرتر، بر تارک تاریخ فرهنگ و هنر می درخشد.

سنت و فرهنگ ایتالیایی از غنای چشمگیری برخوردار بوده و در مجموع باید قبول کرد که شاید یک عمر هم برای تجربه‌ شگفتی‌ها، لذت بردن از مناظر و طبیعت زیبا و آشنایی با فرهنگ و تاریخ و هنر این کشور، کم به نظر بیاید.

هر ساله میلیون‌ها گردشگر به این سرزمین می‌روند و اهداف و برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کنند که عمده‌ترین آنها، گشت و گذار در شهرهای تاریخی، سفری در دل طبیعت و کوهستان‌های باشکوه، استراحت در سواحل زیبا و دلفریب  و البته لذت بردن از آب و هوای مدیترانه‌ای و امتحان طعم‌های باشکوه نوشیدنی‌ها و غذاهای سنتی این کشور است.

این مجال کوتاه، ما نیز سفری برای شما ترتیب دادیم. سفری در قالب تصاویری تماشایی از یکی از مهدهای تمدن دنیا، سفری به قلب تاریخ، فرهنگ، هنر، معماری و البته دیگر جاذبه‌های توریستی و گردشگری، سفری که بی شک شما را شیفته‌ی این سرزمین خواهد کرد.

گذرگاه استل‌ویو (Stelvio) در آلپ، چشمه‌ی آب گرم سوتونیا (Saturina)، جزیره‌ی بورانو، قلعه‌ سن انجلو، رم و شهر میلان از بهترین جاذبه‌های این شهر برای بازدید در تور اروپا هستند.

انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 7

به "بهترین جاذبه های تور ایتالیا را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های تور ایتالیا را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید