برگزاری نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور

به گزارش دور زمین، نخستن اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور، اواخر این هفته در شیراز برگزار می گردد.

برگزاری نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور

مدیر اجرایی نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور، در جمع خبرنگاران گفت: این اجلاس با هدف تبیین فرصت های سرمایه گذاری در صنعت ساختمان، روزهای 22 و 23 آبان در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می گردد.

محمد هادی رسول اف با بیان اینکه در این اجلاس مدیران بخش های دولتی و خصوصی صنعت ساختمان حضور خواهند داشت، اضافه نمود: شرکت نمایندگان این اجلاس از استان های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد خوزستان خواهند بود.

رسول اف بیان نمود: پانل معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بافت تاریخی شیراز، شهر سلامت شیراز و تور بازدید از بافت تاریخی شیراز از پانل ها و برنامه های جانبی این اجلاس است.

هم چنین حسین پور اسدی، دبیر اجلاس و عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان فارس، اذعان نمود: هدف از برگزاری این اجلاس هماهنگی و تبیین طرح ها جدید دولت در حوزه مسکن، آنالیز و ارائه راهکارهای برای برطرف موانع موجود در رونق بخش صنعت ساختمان و آنالیز شرایط مالی ساختمان به لحاظ قیمت تمام شده، استفاده از فناوری های جدید، انرژی های تجدیدپذیر است.

پور اسدی عنوان نمود: نزدیک به 250 شغل به صنعت ساختمان مرتبط است بنابراین رونق دریافت هرچه بیشتر بخش ساختمان یعنی رونق دریافت بخش های مختلف جامعه و می توان از این طریق فعالین در این حوزه را دچار تحول مالی و اجتماعی کرد.

وی تاکید نمود: قطعا با یک همایش و اجلاس دو روزه به هدف نهایی خودمان نمی رسیم و برگزاری این اجلاس آغاز کار است و امیدواریم که در آینده نه چندان دور بتوانیم با به کارگیری سیاست های درست صنعت ساختمان را از رکود خارج کنیم.

پوراسدی با بیان اینکه برنامه ریزی اجلاس در دو روز اجرا شده که روز اول به چالش ها و موانع پیش روی رونق صنعت ساختمان، طرح های جدید دولت، بافت های ناکارآمد شهری، توسعه شهری و غیره پرداخته می گردد، گفت: در روز دوم تمرکز اجلاس روی بافت های ناکارآمد شهری و بافت های فرسوده شهری می باشد و امید است بسته هایی که در استان های جنوبی برای این امر آماده شده توانایی جذب سرمایه گذارها را داشته باشد و آن ها را ترغیب کند.

او ادامه داد: خیلی از سرمایه گذارها ادعا می نمایند که بسیاری از قوانین، بخش نامه، آیین نامه ها، نظام نامه ها و ضوابطی که از بخش دولتی صادر می گردد جذابیتی برای سرمایه گذار ندارد و آن ها را دلسرد می نماید و یکی از اهداف اصلی ما در این اجلاس آنالیز همین موضوع می باشد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2199

به "برگزاری نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید