معرفی باغ وحش پوکت

به گزارش دور زمین، باغ وحش پوکت (Phuket Zoo and Animal Parks)، یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های تور پوکت برای کسانی است که با خانواده خود به این جزیره سفر کرده‌اند. باغ پرندگان، باغ گیاهان پوکت، باغ گل‌های ارکیده، مزرعه مارها از باغ‌وحش‌های این جزیره برای بازدید هستند. باغ وحش پوکت (Phuket Zoo) در زمینی به مساحت 5 هکتار ساخته شده و مسیر پیچ در پیچ آن با درختان بزرگ انجیر درختکاری شده که زیبایی مثال زدنی به باغ وحش داده است. در این باغ وحش بزرگ نمایش‌هایی از تمساح‌ها و حرکات آکروباتیک فیل‌ها نیز بسیار دیدنی و جالب هستند.

معرفی باغ وحش پوکت

این باغ وحش که یکی از مشهورترین باغ‌وحش‌های کشور تایلند به شمار می‌رود در 1977 آغاز به کار کرده است. فروشگاه‌های خوراکی نیز در اطراف محیط باغ وحش برای رفاه حال بازدیدکنندگان وجود دارند.

حیوانات بسیاری در این باغ وحش نگه داری می شوند که از جمله آنها تمساح، شتر، ببر، شترمرغ، پرنده ای به نام Emus و دیگر پرندگان نادر هستند. تمساح، فیل و میمون جاذبه های اصلی باغ وحش پوکت در تور تایلند لحظه آخری هستند.

در ساعات مشخصی از روز، نمایش‌های ویژه‌ای از فیل ها، میمون ها و تمساح‌ها برگزار می‌شود که ساعات این اجراها به شرح زیر می باشد:

نمایش میمون‌ها درباغ وحش پوکت: :10:00، 12:00، 14:30، 16:45

نمایش تمساح‌ها در باغ وحش پوکت : 9:45، 12:45، 15:15، 17:30

نمایش فیل‌ها : 10:30، 13:30، 16:00

ساعات کاری : 8:30 تا 18:00

باغ پرندگان (Bird Park) پوکت

اگر از علاقه‌مندان به پرندگان و پروانه‌ها هستید به شما توصیه می‌کنیم  در تور پوکت برای سرگرم شدن خود و کودکان‌تان به باغ پرندگان مراجعه نمایید. این باغ پر از پرندگان و پروانه های رنگی می‌باشد. طاووس، طوطی و حتی شترمرغ در این باغ برای بازدید وجود دارند. در باغ پرندگان Phuket Bird Park نیز نمایش‌های مختلفی با کمک گرفتن از پرندگان به خصوص طوطی‌های رنگارنگ برای مردم اجرا می‌گردد. به دلیل پوشش زیبایی که این پارک دارد نام باغ را به آن داده‌اند. 

باغ گیاهان (Botanic Garden) پوکت

در این باغ انواع گیاهان مناطق مختلف گرمسیری و سردسیری یک جا و در یک مجموعه جمع شده‌اند تا بتوانید تصاویر زیبایی از تور پوکت خود در این باغ ثبت کنید. گلهای ارکیده زیبا، 50 گونه کاکتوس، درختان نخل، نیلوفرهای آبی، درختان انبه، موز، لیچین، سیب و سانتول از درختان این باغ برای بازدید هستند. یکی دیگ از زیبایی‌های این باغ یک حوض و یک آبشار مصنوعی مصنوعی آن است. در درون ایم حوض ماهی‌های رنگارنگ ژاپنی شما را حیرت‌زده خواهند کرد.

باغ گل های ارکیده (Orchid Garden) پوکت

در این باغ می‌توانید به بازدید گونه‌های نادر ارکیده مانند دندروبیوم (Dendrobium) ، ارکیده واندا (Vanda hybrid orchids) ، بالبفیلوم اکرناتویدس (Bulbophyllums) ، گیاه حشره خوار سیروپتالوم (Cirrhopetalum) و صدها گونه ارکیده تایلندی را بازدید کنید. ساعت کاری این باغ از 9 صبح تا 5:30 بعد از ظهر می‌باشد. هزینه ورود بزرگسالان 400 بات و کودکان 200 بات است.

در تور پوکت اگر قصد بازدید از باغ گل های ارکیده را دارید به همراه خود دوربین عکاسی ببرید.

مزرعه مارها (Snake Farm) پوکت

یکی از جاذبه‌های جالیب که در تور تایلند به بازدید آن بروید، مزرعه مارها (Snake Farm) است. این مزرعه با بیش از 50 نوع مار که بعضی از آنها سمی و برخی دیگر آبی هستند را مشاهده خواهید کرد. انواع مار کبرا و زنگوله‌ای نیز در این مزرعه به چشم می‌خورند. یکی از ویژگی‌های اصلی این مزرعه نمایش‌هایی است که با مارها در ساعات تعیین شده برگزار می‌گردد. در ضمن هزینه بلیت انین مزرعه نیز 300 بات است.

آدرس باغ وحش پوکت

23/2 Soi Pa Lai, Tambon Chalong, Amphoe Mueang Phuket, Chang Wat Phuket 83000, Thailand

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 346

به "معرفی باغ وحش پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی باغ وحش پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید