بازدید صالحی امیری از اردوی تیم های ملی قایقرانی و تیروکمان

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی صبح امروز (دوشنبه 11 بهمن) از اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان قایقرانی و تیروکمان بازدید کردند.

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم های ملی قایقرانی و تیروکمان

صالحی امیری: قایقرانی از امیدهای ایران در هانگژو است

صالحی امیری در ملاقات با ملی پوشان قایقرانی ابراز داشت: رئیس فدراسیون قایقرانی از مدیران زحمتکش و فعال ورزش کشور بوده است و هدف از حضور ما در کنار شما این است که قدردان زحمات شما باشیم و از نزدیک از کمبودها و مسائل شما آگاه شویم و در صدد برطرف آن برآییم.

وی در ادامه گفت: قایقرانی یکی از امید های ما در هانگژو است و در حد توان از فدراسیون حمایت می کنیم، نگاه ما و وزارت ورزش و جوانان حمایتی است تا شما دغدغه ای نداشته باشید و هدف از حضور ما در اینجا و بازدید از اردوی آماده سازی قایقرانی برای بازیهای آسیایی هانگژو حمایت از شماست.

صالحی امیری گفت: نگاه دولت و وزارت ورزش حمایتی است و هر چه در توان دارند انجام می دهند اما شرایط کشور و این تحریم های ظالمانه را هم باید درک کنیم؛ البته هر آنچه در توان داریم به این فدراسیون یاری می کنیم و نگرانی از این بابت نداشته باشید چرا که در کوتاه مدت تا بازیهای آسیایی هانگژو و بلند مدت المپیک پاریس جزو فدراسیون های اصلی و تحت حمایت ماست.

در ادامه جمعی از بازیکنان ضمن قدردانی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک در اردو عنوان داشتند این بازدید ها ما را دلگرم تر می نماید و خواهان حمایت بیشتری هستیم. این ورزشکاران بعلاوه بعضی مسائل و دغدغه های خود را نیز مطرح کردند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی هم از حمایت های دکتر صالحی امیری تقدیر کرد و به بیان برنامه های آماده سازی تیم های ملی قایقرانی و بعلاوه بعضی دغدغه های خود پرداخت.

استقبال صالحی امیری از جوانگرایی در تیم ملی تیروکمان

در ادامه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو، صالحی امیری، نصراله سجادی و پیمان فخری از اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان تیراندازی با کمان بازدید کردند.

در این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خدا قوت و خسته نباشید به مسئولان فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان اظهار کرد: با کوشش آقای شعبانی بهار تیروکمان طی سالهای اخیر رشد خوبی در عرصه قهرمانی و همگانی داشته است و این فرایند کماکان ادامه دارد.

صالحی امیری گفت: امروز با کادر فنی خود آمدیم تا از نزدیک مسائل خود را مطرح کنید، اتفاق خوبی که در تیروکمان افتاده حضور آقای شعبانی بهار در راس آن است، مدیری باتجربه و پرکوشش، تیروکمان جهت خوب و درخشانی در پیش دارید. ما در حمایت از این فدراسیون تا الان کوتاهی نکردیم و قطعا به یاری خود ادامه خواهیم داد و در بحث تامین تجهیزات نیز با همت فدراسیون هم ما و هم مسئولان وزارت ورزش در کنار شما خواهیم بود.

وی گفت:باید از جوان گرایی در تیروکمان تشکر کنیم و از تصمیم شجاعانه آقای شعبانی بهار حمایت خواهیم کرد چراکه نسل جوان بسیار با انگیزه و پرکوشش هستند. انصافا تیروکمان بسیار بی حاشیه و با برنامه پیش میرود و حتما در هانگژو و المپیک پاریس خواهد درخشید.

در ادامه دکتر شعبانی بهار گزارشی از فرایند برگزاری اردوها، رکوردها و جوان گرایی در تیروکمان ارائه کرد و گفت: انصافا حمایت های اقتصادی کمیته همیشه شامل حال ما بود و حامی ما بودند و در سخت ترین شرایط شخص آقای صالحی امیری حامی ما بودند و از زحمات وزارت ورزش و جوانان که همیشه حامی این رشته المپیکی بودند قدردانی می کنم ،همین حمایت ها ما را در انجام وظایفمان یاری می کرد.

بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ملی ریکرو گفت:حضور شما در اردوی تیم های ملی جدای از انگیزه همیشه باعث خیر بوده است چرا که از نزدیک از دغدغه های ما آگاه و در صدد برطرف آن بر می آیید، در حال حاضر هم اردوی آماده سازی تیم ملی ادامه دارد و از زحمات فدراسیون هم قدردانی می کنیم.

بعلاوه تعدادی از ملی پوشان و مربیان نیز به بیان مسائل خود پرداختند که گران بودن تجهیزات تیر و کمان از مهمترین مسائل مطروحه بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5079

به "بازدید صالحی امیری از اردوی تیم های ملی قایقرانی و تیروکمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید صالحی امیری از اردوی تیم های ملی قایقرانی و تیروکمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید