بازدید بشار اسد از یک شهرک صنعتی در ریف دمشق

به گزارش دور زمین، رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که کشورش ظرفیت های واقعی برای عبور از محاصره، کاهش اثرات آن و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و کاری بیشتر را در اختیار دارد.

بازدید بشار اسد از یک شهرک صنعتی در ریف دمشق

به نقل از سایت شبکه المیادین، اظهارات بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در جریان بازدید از شهرک صنعتی عدرا در ریف دمشق مطرح شد که شامل تعدادی از کارخانجات تاسیس شده در شرایط جنگ و محاصره است و صاحبان آنها علی رغم چالش ها و مسائل عملکرد موفقیت آمیزی داشتند.

طبق این گزارش، این دومین بازدید رئیس جمهور سوریه از یک شهرک صنعتی طی یک ماه است. وی در ماه مه نیز از شهرک صنعتی حسیا در حومه حمص بازدید کرد.

ریاست جمهوری سوریه در آن زمان خاطرنشان کرد، این بازدید شامل تعدادی از تاسیسات و کارخانجات است که برخی از آنها در شرایط سخت در طول جنگ علیه سوریه ایجاد شده اند و در حمایت از اقتصاد ملی نقش داشتند.

اسد در پایان ماه مارس بر وجود نبردی که از خارج علیه لیره سوریه هدایت می شود تاکید کرد و خواستار مجازات تاجرانی شد که از سقوط پول ملی سود می برند.

اسد در سال 2014 از پناهگاه آوارگان در عدرا بازدید و در آنجا بر ادامه جنگ علیه تروریسم و تعهد دولت برای ادامه تأمین نیازهای آوارگان تا بازگشت به خانه هایشان تاکید کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4418

به "بازدید بشار اسد از یک شهرک صنعتی در ریف دمشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بشار اسد از یک شهرک صنعتی در ریف دمشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید