بازدید از شهر تاریخی برگامو در تور ایتالیا

به گزارش دور زمین، شهر کوچک برگامو در منطقه Lombardy ایتالیا قرار گرفته و گستره وسیعی از جاذبه‌های زیبا را به مسافران تور ایتالیا پیشکش می‌کند. از میراث فرهنگی و معماری تاریخیش گرفته تا رویدادهای فرهنگی و طبیعت شگفت‌انگیزش همگی آماده ساختن یک سفر رویایی برای شما در ایتالیا هستند.

بازدید از شهر تاریخی برگامو در تور ایتالیا

این شهر نزدیک میلان قرار داشته و در سراسر یک تپه گسترده شده است. این منطقه شروع کوه‌های آلپ است. Bergamo که توسط سلت‌ها بنا شده، در سال 49 قبل از میلاد بخشی از امپراتوری روم بوده است. این شهر که زمانی یک دوک‌نشین مهم بوده، در قرن بیستم صنعتی‌شده‌ترین شهر ایتالیا شد. در طول جنگ جهانی دوم برگامو از آسیب در امان بود و میراث معماری آن حفظ شد.

از آنجایی که این شهر در بالای یک تپه قرار گرفته، در دامنه‌هایش انواع و اقسام گیاهان زیبا کاشته شده‌اند. نام Bergamot که به معنی میوه معطر است، از این جا آمده است. باغ‌های پلکانی خارق‌العاده از بالا تا پایین تپه ادامه داشته و با رنگ‌های زیبای درختان، منظره‌ای چشمگیر به وجود می‌آید. گفته می‌شود Bergamot در زمستان نیز به همان اندازه زیبا است، البته در این فصل این شهر کمی بارانی است.

انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2843

به "بازدید از شهر تاریخی برگامو در تور ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید از شهر تاریخی برگامو در تور ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از شهر تاریخی برگامو در تور ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید