بازار Indy پوکت

به گزارش دور زمین، بازار Indy پوکت، یکی از بهترین بازارهای شبانه تور پوکت برای تجربه یک خرید ارزان و در عین حال جالب است. این بازار در خیابان Dibuk قرار گرفته و اهالی شهر آن را با نام laadploykong می‌شناسند.

بازار Indy پوکت

بسیاری از کالاهای عرضه شده در این بازار، محصولاتی ساخته شده از الیاف نیلوفر آبی هستند. انوع کفش، کیف و کلاه حصیری در این بازار وجود دارد. حتی می‌توانید از فروشندگان بخواهید که جاکلیدی سفارشی برای شما بسازند. خوشبختانه قیمت‌ها در این بازار بسیار مقرون‌به‌صرفه است. یکی از جالب‌ترین چیزهایی که می‌توانید از این بازار در تور تایلند خریداری کنید، دانه‌ی برنجی است که نام‌تان روی آن حک می‌گردد. 

این بازار از اواخر سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده اما به زودی به یکی از بازارها و پاتوق‌های محبوب جوانان، تبدیل شده است. جاذبه‌های زیادی در این بازار وجود دارد که بسیاری از اهالی و گردشگران را به سوی خود می‌کشاند

یکی از بهترین بخش‌های این بازار، غذاهای لذیذ و محلی آن است که با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد. انواع غذاهای دریایی، سالادهای پرادویه، مرغ و ماهی کبابی، سوپ ماهی و انواع غذاهای محلی و فست‌فود را می‌توانید در این بازار امتحان کنید. نگران ادویه‌ی زیاد غذاها نباشید. می‌توانید از فروشنده بخواهید که ادویه‌ی کمتری به غذای سفارشی شما بزند. جوجه‌ی تایلندی را از دست ندهید؛ غذای لذیذی که معمولا با نان پیتا سرو می‌شود.

اگر به دنبال یک یادگاری یا سوغاتی خاص در تور پوکت هستید به غرفه‌ی مخصوص هنرمندان سر بزنید. این نقاشان در زمان کوتاهی یک پرتره یا کاریکاتور از چهره‌ی مورد نظر شما می‌کشند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3950

به "بازار Indy پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار Indy پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید