بازار چیلوا در پوکت

به گزارش دور زمین، خرید یکی از جاذبه‌های اصلی تور پوکت است که می‌توانید در سواحل، مراکز خرید مدرن و بازارهای شبانه خرید را تجربه کنید. بازار چیلوا (Chillva Market) یکی از بازارهای محبوب شبانه در پوکت است.

بازار چیلوا در پوکت

این بازار کوچک بوده و فضایی پرجنب‌و‌جوش و جوان‌پسند دارد. در این بازار شبانه‌ نسبتا کوچک، غرفه‌های متعددی دارند که محصولات متنوعی از جمله لباس و غذاهای محلی عرضه می‌کنند.

این بازار در کنار خیابان Yaowarat قرار گرفته و به خاطر تزیینات رنگارنگ، از سایر بخش‌ها قابل تشخیص می‌باشد. فروشگاه‌های این بازار هر روز از ساعت 16 آغاز به کار می‌کنند اما بهترین زمان برای بازدید از آن، روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه است زمانی که یک بازار روز هم با غرفه‌های و چادرهای رنگارنگ و روشن، به این مجموعه اضافه می‌شود. در مرکز بازار یک استیج کوچک وجود دارد که پشت آن یک حوض و در مقابل آن یک آمفی‌تئاتر قرار گرفته است. در این بخش زمانی که بازار شلوغ باشد، نمایش‌های مختلف و موسیقی زنده اجرا می‌گردد. در تور پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

این بازار بیشتر برای اهالی تایلند در نظر گرفته شده است تا گردشگران. بنابراین از نمایش‌ها و برنامه‌های اجرا شده در آن سر در نخواهید آورد مگر اینکه زبان تایلندی را به خوبی بلد باشید. محصولاتی که در این بازار ارائه می‌شوند بیشتر مناسب نوجوانان تایلندی هستند که می‌خواهند طبق مد روز لباس بپوشند. در واقع این بازار نسبت به دیگر بازارهای پوکت، بیشتر حال‌وهوای تایلندی دارد. محصولات مختلفی چون انواع تی‌شرت، عینک آفتابی، لوازم آرایش و... در این بازارچه عرضه می‌شوند.

فروشندگان مواد غذایی، بیش از نیمی از غرفه‌های دائمی و موقتی این بازارچه را به خود اختصاص می‌دهند. تعداد زیادی کافی‌شاپ، فروشگاه‌های آبمیوه و بستنی و غرفه‌های غذای خیابانی پذیرای گردشگران تور تایلند هستند.

قیمت‌ها در این بازار بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. بازار دیر وقت شروع به کار می‌کند ولی خسته‌کننده نیست. با این که کوچک است، چندین ساعت وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد و تجربه‌ای متفاوت را از خرید و تماشای اهالی و فرهنگ آن‌ها برای شما رقم می‌زند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3954

به "بازار چیلوا در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار چیلوا در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید