بازار شبانه چیانگ مای

به گزارش دور زمین، خرید یکی از جاذبه‌های اصلی تور تایلند در شهر زیبای چیانگ مای است که یکی از بهترین مکان‌ها برای این کار بازار شبانه چیانگ مای می‌باشد. در این مقاله شما را با ویژگی‌های بیشتری از این بازار آشنا خواهیم کرد.

بازار شبانه چیانگ مای

اگر اواخر بعد از ظهر سری به اینجا بزنید، کارکنان زیادی را می بینید که مشغول بیرون کشیدن قفسه های فلزی کوچک هستند. کارکنان آنها را کنار مسیر پیاده رو در هر دو طرف جاده اصلی قرار می دهند. همانطور که خورشید در چیانگ مای غروب می کند، کم کم فروشندگان خیابانی به بازار می آیند و کالاهای خود را در بساط خود پهن می کنند. کم کم چراغ ها، پنکه ها و تلویزیون های قابل حمل نیز به برق وصل می شوند. حالا همه چیز برای ورود گردشگران تور تایلند آماده است. به احتمال زیاد، اگر هر شب به آنجا بروید جای فروشنده ها تغییری نخواهد نمود.

بعد از بازدید از بازار شبانه در تور تایلند به دو بازار خوب دیگر، بازار Kalare و Asunarm نیز سری بزنید. هر دو این بازارها در مسیرهای فرعی بازار شبانه چیانگ مای قرار دارند. این بازارها نیز محصولات خوبی در معرض فروش گذاشته اند.

این مسیر پر از رستوران ها و برگر فروشی ها می‌باشد. برای کسانی هم که خیلی گرسنه هستید، چرخ های متحرک فروش غذا در دسترس است. به عنوان یک پیشنهاد خوب سری به Daddy’s Pizza و رستوران Steakhouse بزنید. در بازارهای Kalare یا Asunarm نیز می توانید غذاخوری هایی با صندلی برای نشستن پیدا کنید. در تور تایلند از هر لحظه خود برای تفریح و ماجراجویی استفاده کنید.

خرید بازار شبانه چیانگ مای

بازار چیانگ مای یکی از مهم‌ترین مراکز خرید در تایلند است که به هیچ وجه نباید آن را از دست دهید. این بازار در مساحتی حدود دو بلوک وجود دارد و تقریبا از غروب آفتاب یعنی 6 عصر تا 10.30 شب به کار خود ادامه می‌دهد. پس از این ساعت تنها برخی از فروشندگان دوره‌گرد تا پاسی از شب به کار خود ادامه می‌دهند. 

بازار شبانه پر از اجناس بی‌شماری است که روی هم انباشته شده‌اند. در اینجا با فروشندگانی مواجه می شوید که تقریبا همه چیز می‌فروشند. اجناسی شامل سی‌دی، دی‌وی‌دی، لباس، کفش، ابریشم تایلندی، صنایع دستی، کیف پول‌های زنانه و مردانه، ساعت، بازی‌های کامپیوتری، وسایل سفر، لوازم خانه، مبلمان، مجسمه‌ها، سوغات، شمشیر‌های سامورایی، اجناس عتیقه و هنری، جواهرات، نقره و صد‌ها جنس دیگر می‌شود. کیفیت اجناس از فروشنده نسبت به فروشنده‌ دیگر تغییر خواهد کرد اما قیمت پایین همه‌ی اجناس نشان داده که شما 100 درصد بهترین استفاده را از پول خود دریافت نمایید.

قیمت‌ها در بازار شبانه این شهر ثابت نیستند پس حتما برای رسیدن به قیمتی مناسب چانه بزنید و حسابی تخفیف درخواست کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خوبی تخفیف می‌گیرند، زود به بازار رفتن برایتان مناسب نیست. چرا‌که در نظر فروشندگان این‌ که اولین مشتری تنها نگاهی به اجناس بیندازد یا برای خرید تخفیف بسیار بخواهد، اصلا خوب نیست. بهترین زمان برای تخفیف گرفتن آخر شب می‌باشد. در تور تایلند می‌توانید یک خرید عالی را در این بازار تجربه کنید. 

لباس یکی از بهترین اجناسی است که می‌توانید در این بازار در تور تایلند خریداری کنید. همه نوع جنس از لباس‌های دست بافت از ابریشم تایلندی گرفته تا آخرین طرح‌ها و مد‌های روز در اینجا یافت می‌شود. دیگر چیزی که در این‌جا مشتری فراوان دارد، سی‌دی و دی‌وی‌دی است. قبل از خرید فیلم یا موسیقی مورد نظر خود، حتما از سالم بودن سی‌دی آن اطمینان یابید. همه‌ی فروشندگان مجهز به سی‌دی و دی‌وی‌دی پلیر هستند، پس به راحتی می‌توانید امتحان نمایید. 

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 392

به "بازار شبانه چیانگ مای" امتیاز دهید

2 کاربر به "بازار شبانه چیانگ مای" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شبانه چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید