تور هلند ارزان: اپل قوانین رقابت را در هلند نقض کرد

به گزارش دور زمین، رگولاتوری هلند از نقض قوانین رقابت تجاری در این کشور به وسیله شرکت اپل اطلاع داد و خواهان تغییراتی در سیاست های پرداخت فروشگاه اپل شد.

تور هلند ارزان: اپل قوانین رقابت را در هلند نقض کرد

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

­به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، آنالیز های رگولاتوری هلند نشان می دهد رویه های اپل که برنامه نویسان را ملزم به استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه ای این حاضر می شود و از آنها درخواست کمیسیون 15 تا 30 درصدی به ازای خریدهای دیجیتال در محیط هر برنامه می نماید، با قوانین رقابت تجاری هلند در تضاد است.

پیش از این همین رویه های اپل منجر به شکایت از این شرکت در کشورهای مختلف اروپایی، آمریکایی و آسیایی شده بود. رگولاتوری هلند معتقد است اقدامات شرکت مذکور به معنای سوءاستفاده آن از تسلطش بر بازار دیجیتال است. رگولاتوری هلند تحقیقات مشابهی را از بعضی شرکت های آی تی دیگر در این کشور به عمل آورده است.

اپل در واکنش با صدور بیانیه ای از مخالفت با این نظرات رگولاتوری هلند خبر داده و خواهان تجدید نظر در این تصمیم شده است. اپل مدعی شده اصولا از موقعیت برتر در بازار توزیع نرم افزار در هلند برخوردار نیست و سرمایه گذاری مفصلی برای یاری به برنامه نویسان در این کشور هم انجام داده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4711

به "تور هلند ارزان: اپل قوانین رقابت را در هلند نقض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: اپل قوانین رقابت را در هلند نقض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید