اوضاع پولدارها وخیم تر شد

به گزارش دور زمین، به نقل از نشریه میرر؛ در حالی که هنوز گرد و غبار حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا فرو ننشسته بود، ضربه ای نو به این تیم وارد شده است؛ بروز تنش در رختکن تیم تحت راهنمایی مائوریسیو پوچتینو.

اوضاع پولدارها وخیم تر شد

در این بین جنجال تازه هم شکل گرفته و در ادامه ضربه ای است که از حذف تیم فرانسوی از لیگ قهرمانان اروپا به این تیم وارد شد. ظاهراً هنوز در مورد اینکه کدام بازیکن یا بازیکنان بیشتر در شب شکست 3 بر یک PSG در خانه رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقصر بوده، اختلاف نظر وجود دارد و گروهی از آنها سعی در مقصر جلوه دادن سایرین دارند. این در حالیست که در همان روز پس از حذف نماینده فرانسه هم گزارش هایی در مورد مشاجره میان نیمار و جان لوئیجی دوناروما منتشر شد که هر دو بازیکن آن را تکذیب کردند.

به نظر می رسد چیزی که باعث شده دوباره آتش زیر خاکستر اختلافات شعله ور گردد، باخت 2 بر صفر اخیر پاریسی ها برابر موناکو بوده است. این باخت که در خانه حریف و در غیاب لیونل مسی در کارنامه تیم مائوریسیو پوچتینو ثبت شد، باعث بروز شایعاتی درباره آینده کادر فنی تیم هم شده است. مهمترین آنها هم برکناری پوچتینوی 50 ساله از سرمربیگری تیم است، کسی که تا سرانجام فصل آینده با تیم مرکز فرانسه قرارداد دارد.

پاری سن ژرمن با وجود باخت به موناکو بعلاوه با 12 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، صدرنشین است و تنها 9 هفته دیگر به سرانجام فصل جاری لوشامپیونه باقی است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4877

به "اوضاع پولدارها وخیم تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع پولدارها وخیم تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید