تور ارزان فرانسه: پاریس ، رئال؛ جنگ ستارگان

به گزارش دور زمین، پاری سن ژرمن و رئال مادرید در حساس ترین ملاقات یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر هم به میدان می فرایند.

تور ارزان فرانسه: پاریس ، رئال؛ جنگ ستارگان

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در آغاز دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و رئال مادرید در فینال زودرس رقابت ها برابر هم به میدان می فرایند. آخرین بار دو تیم در فصل 20-2019 برابر هم به میدان رفتند که پاریس یک برد و یک مساوی به دست آورد.

تقابل سرخیو راموس و لیونل مسی با رئال مادرید از نکات بسیار جالب این ملاقات است. دو بازیکنی که همواره در ال کلاسیکوها تنش زیادی با هم داشتند حالا در یک تیم برابر رئال مادرید قرار می گیرند. سرخیو راموس کاپیتان پیشین رئال مادرید قطعا ملاقات خاصی را در پیش خواهد داشت. او در کنار کیمپمبه و مارکینیوش وظیفه دشواری دارند تا مانع از باز شدن دروازه تیم خود شوند.

دو تیم 3 بار تا به امروز در مراحل حذفی رقابت های اروپایی برابر هم به میدان رفتند که تیم فرانسوی در دو بار اول توانست صعود کند و در فصل 18-2017 این رئال مادرید بود که حکم حذف پاریسی ها را از لیگ قهرمانان اروپا امضا کرد.

این ملاقات تقابل دو تیم صدرنشین در لیگ های فرانسه و اسپانیا نیز هست. پاریس در صدر جدول رده بندی لیگ فرانسه است و با ادامه این فرایند به راحتی چند هفته زودتر قهرمانی خود را در لیگ قطعی خواهد نمود. در طرف مقابل کارلو آنچلوتی نیز می خواهد اولین قهرمانی خود را در لالیگا کسب کند و رئال مادرید را به عنوان نخست رقابت ها برساند.

رئال مادرید در هفته بیست و چهارم لالیگا با تساوی صفر بر صفر برابر ویارئال متوقف شد. نزدیک ترین تعقیب نماینده این تیم سویا است که در رده دوم واقع شده است. به نظر می رسد که حضور پوچتینو، سرمربی فعلی پاریسی ها در منچستر یونایتد تا حدود زیادی قطعی شده است. شیاطین سرخ با آمدن رانگنیک آلمانی نتوانسته اند انتظارات را برآورده نمایند و بسیار بعید است که او فصل آینده راهنمایی تیم را برعهده داشته باشد. شاید قهرمانی در لیگ قهرمانان سبب گردد تا پوچتینو در تیم پاریسی بماند و جلوی آمدن زیدان به این تیم گرفته گردد.

در دیگر ملاقات سه شنبه شب اسپورتینگ لیسبون باید در خانه به ملاقات منچسترسیتی برود. سیتی فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا که در صدر جدول رده بندی لیگ برتر واقع شده است، شانس زیادی برای فزونی در این ملاقات دارد و می خواهد دوباره به فینال این رقابت ها راه یابد. سیتی با فزونی پرگل 4 بر صفر برابر نوریچ در لیگ برتر توانست جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5728

به "تور ارزان فرانسه: پاریس ، رئال؛ جنگ ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: پاریس ، رئال؛ جنگ ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید