هتل اورچارد پاراد سنگاپور

به گزارش دور زمین، هتل اورچارد پاراد سنگاپور (Orchard Parade Hotel by Far East Hospitality Singapore) نزدیک به اصلی‌ترین مراکز خرید در امتداد جاده اورچارد قرار گرفته است؛ که به مسافران تور سنگاپور فرصت می‌دهد به راحتی به گزینه‌های بی‌شماری برای خرید دسترسی داشته باشند. مهمانان می‌توانند از فروشگاه‌ها و رستوران‌های داخل هتل هم استفاده کنند. از هتل اورچارد پاراد سنگاپور تا ایستگاه مترو اورچارد و مال ION Orchard به اندازه 5 دقیقه پیاده‌روی فاصله است. زندگی شبانه پر هیجان و پر شور Clarke Quay و Boat Quay هم تنها حدود 4 یا 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد. با یک سواری 30 دقیقه‌ای هم می‌توان به فرودگاه بین‌المللی اورچارد رسید.

هتل اورچارد پاراد سنگاپور

هتل اورچارد پاراد سنگاپور امکاناتی مانند استخر روباز و باشگاه بدنسازی را به مسافران تور سنگاپور ارائه می‌دهد. 7 رستوران و یک مرکز کامپیوتر در این هتل وجود دارند. وای‌فای رایگان در فضاهای عمومی هتل در دسترس است. مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و لیموزین و اتاق‌های ملاقات هم از دیگر امکانات هتل اورچارد پاراد سنگاپور هستند. فروشگاه هدیه، خدمات پیشخدمت، چک‌این سریع و پارکینگ رایگان و با فضای محدود هم از ویژگی‌های این هتل هستند.

هتل اورچارد پاراد سنگاپور 388 اتاق دارد و این اتاق‌ها به تهویه مطبوع، گاوصندوق و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز مجهز هستند. تلویزیون‌های صفحه‌تخت، شبکه‌های کابلی را نمایش می‌دهند. اتاقها سرویس‌های بهداشتی نیمه‌باز دارند و در آنها حوله، دمپایی، مواد شوینده رایگان و سشوار در دسترس مسافران تور سنگاپور قرار دارند. مهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت بی‌سیم به وب‌سایت‌های مختلف دسترسی داشته باشند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و امکان درخواست میز اتو و اتو وجود دارد.

انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4068

به "هتل اورچارد پاراد سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اورچارد پاراد سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید