بهترین اوت لت های هنگ کنگ

به گزارش دور زمین، مسافران تور هنگ کنگ تخفیف گرفتن را دوست دارند و چه جایی بهتر از فروشگاه‌های اوت لت شهر برای پر کردن چمدان‌ها با لباس‌های عالی و تخفیف‌دار؟ اوت لت های کارخانه‌ای در هنگ کنگ برای لباس‌هایی که در انتهای خط تولیدشان قرار دارند یا آنهایی که مربوط به فصل قبل هستند، تخفیف‌های باورنکردنی 30 درصد تا 80 درصد ارائه می‌کنند. در این جا چند تا از بهترین فروشگاه‌های اوت لت در هنگ کنگ را به شما معرفی می‌کنیم. این لیست، از مال‌های شیک و مدرن که بیرون شهر پخش شده‌اند تا انبارهای قدیمی در Sham Shui Po را در بر می‌گیرد.

بهترین اوت لت های هنگ کنگ

اوت لت Citygate هنگ کنگ

بزرگترین و بهترین مرکز اولت لت کارخانه‌ای در هنگ کنگ، مجتمع Citygate است. بیشتر فروشگاه‌های این مال را فروشگاه‌های لباس، کفش و لوازم جانبی پوشاک تشکیل می‌دهند. در این مال می‌توانید فروشگاه‌های برندهای فوق لوکسی مانند آرمانی، بربری و Diane von Furstenberg و برندهای بین‌المللی با قیمت‌های نسبتا پایین‌تر مانند لیوای، نایکی و کراکس را پیدا کنید. در این مال، کالاها بین 30 تا 70 درصد تخفیف دارند؛ البته بیشتر تخفیف‌ها در محدوده همان 30 درصد هستند، اما به هر حال با در نظر گرفتن نام‌های معروفی که در این مال در دسترس هستند، تخفیف فوق‌العاده دندان‌گیری خواهد بود. در داخل این مال فود کورت نیز وجود دارد. از رستوران‌های این فود کورت می‌توان به مکدونالدز و رستوران متوسط اما مناسب بچه‌های Spaghetti House اشاره کرد. به عنوان یک سنت برای فروشگاه‌های اوت لت، این مال 80 مغازه‌ای نیز بیرون از مرکز شهر و در Tung Chung در جزیره Lantau قرار گرفته است. اوت لت Citygate از مرکز شهر هنگ کنگ با مترو تنها 30 دقیقه فاصله دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مال ایستگاه Tung Chung است.

اوت لت Horizon Plaza هنگ کنگ

اوت لت Horizon Plaza یک ساختمان نه چندان چشم‌نواز در منطقه بیرون شهری Aberdeen است. داخلش اما با کلی جواهر پر شده است. در این مجتمع تعداد زیادی فروشگاه مبلمان منزل با قیمت‌های بسیار پایین وجود دارد. البته مگر در حالتی که اجازه بردن بارهای خیلی سنگین به داخل هواپیما را داشته باشید، احتمالا این بخش جذابیت خاصی برایتان ندارد. در عوض از میان انبوه صندلی‌های ساخته شده با بامبو و میزهای ساخته شده با بلوط عبور کرده و برخی از بزرگترین فروشگاه‌های اوت لت لباس در هنگ کنگ را پیدا کنید. در این مجتمع می‌توانید برندهای معروفی مانند رالف لورن، آرمانی و Goods of Desire و همچنین فروشگاه‌های چند بخشی مانند Lane Crawford را پیدا کنید. بیشتر قفسه‌ها با لباس‌هایی از فصل‌های قبل و با تخفیف‌هایی از 30 تا 80 درصد پر شده‌اند. در نزدیکی این ساختمان در میدان Marina، می‌توانید فروشگاه اوتلت پرادا را نیز پیدا کنید. دسترسی به این مجتمع از طریق مترو امکان‌پذیر نیست، اما شما می‌توانید اتوبوس شماره 90 از منطقه Central هنگ کنگ را سوار شده و به جزیره Ap Lei Chau بروید.

اوت لت های منطقه Sham Shui Po هنگ کنگ

فروشگاه‌های اوت لت مستقل در سرتاسر هنگ کنگ پخش شده‌اند. مشهورترین آنها در ساختمان‌ها و انبارهای اطراف خیابان‌های منطقه Sham Shui Po قرار گرفته‌اند. تمام فروشگاه‌های اوت لت در این منطقه لباس می‌فروشند و بیشتر آن‌ها روی فروش لباس‌های زنانه تمرکز دارند. تعداد محدودی برندهای اروپایی یا آمریکایی در این منطقه وجود دارند؛ در عوض شما با گستره متنوعی از برندهای چینی، محلی و منطقه‌ای روبرو هستید، بعضی طرح‌های غربی دارند و بعضی طرح‌های آسیایی. در این مغازه‌ها می‌توانید از تیشرت تا لباس‌های مجلسی پر زرق و برق را پیدا کنید و قیمت‌ها فوق‌العاده پایین هستند. بیشتر اوت لت ها به فروشندگان عمده، کالا می‌فروشند، اما در بینشان فروشگاه‌هایی هستند که به اشخاص عادی هم لباس بفروشند (آن‌هایی که نمی‌فروشند در هنگام ورود به شما این مسئله را می‌گویند). بد نیست بگوییم که این‌ها فروشنده‌های خصوصی هستند و با در نظر گرفتن قوانین نصف و نیمه حقوق مشتری در هنگ کنگ، برگرداندن اجناسی که می‌خرید فوق‌العاده مشکل خواهد بود. بیشتر این مغازه‌ها را می‌توانید در جاده Cheung Sha Wan از تقاطع Yen Chow به بعد پیدا کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محل، ایستگاه Sham Shui Po است.

مجتمع تجاری China Hong Kong City هنگ کنگ

این مجتمع یکی از کوچک‌ترین اوت لت های هنگ کنگ است، اما موقعیت عالیش در مرکز شهر در خیابان کانتون دسترسی به آن در مدت تور هنگ کنگ را آسان می‌کند. این مجتمع حدود 50 فروشگاه اوت لت با تخفیف‌های 30 درصد و بیشتر دارد. بیشتر مغازه‌ها قیمت‌های متوسط دارند و در اینجا می‌توانید فروشگاه‌های DKNY، لیوای و Kappa را پیدا کنید. این مجتمع به Harbour City، یکی از بزرگترین مال‌های هنگ کنگ، متصل شده است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مجتمع، ایستگاه Tsim Sha Tsui است.

انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3708

به "بهترین اوت لت های هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اوت لت های هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید