انجام تست های رایگان روانشناسی و خودشناسی در ایران تلنت

به گزارش دور زمین، اینکه بدانید چه کسی هستید و چه ویژگی هایی دارید، در وهله اول به شما یاری می نماید تا بتوانید بهتر با دیگر افراد تعامل داشته باشید، اما مزیای دیگر آن این است که به شما یاری می نماید تا شغل مناسب خود را پیدا کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

انجام تست های رایگان روانشناسی و خودشناسی در ایران تلنت

اگرچه مطمئن ترین راه برای خودآگاهی کار کردن روی خود و آنالیز رفتارها است، اما راه های دیگری نیز برای رسیدن به این آگاهی وجود دارد که آزمون ها و ارزیابی های آنلاین یکی از آنها است. از تیپ شخصیتی گرفته تا محرک های شخصی و جهانی کاری آینده شما، مواردی هستند که در تست های روانشناسی و خودشناسی آشکار می شوند و شما می توانید با یاری آنها به درک درست از خود واقعی تان برسید. در ادامه قصد داریم تا معتبرترین این تست ها را معرفی کنیم که همگی در وب سایت کاریابی ایران تلنت وجود دارند و می توانید به صورت رایگان تمام آنها را انجام دهید.

تست های ایران تلنت

تست های خودشناسی و روانشناسی در ایران تلنت، ابزاری هستند برای خودشناسی بهتر و آشنایی بیشتر با مهارت ها و توانایی های فردی. تمام این تست ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به شما در پیدا کردن راستا شغلی مناسب، یاری نمایند. این تست ها شامل تست شخصیت شناسی MBTI، تست هوش ریون پیشرفته و تست هوش هیجانی یا بارآن می شوند. در ادامه بیشتر با این تست ها آشنا خواهید شد.

تست شخصیت شناسی MBTI

تست شخصیت شناسی MBTI در ایران تلنت، یک تست شخصیت شناسی معتبر است که بر اساس نظریات کارل یونگ روانشناس برجسته، به وسیله ایزابل بریگز مایرز و مادرش، کاترین بریگز، در سال 1960 طراحی شده است. تست MBTI از جمله تست های خودشناسی است که تیپ شخصیتی افراد را معین می نماید و در آن شخصیت افراد را به 16 دسته تقسیم می نماید.

با انجام تست شخصیت شناسی MBTI، اطلاعات و سرنخ های جالبی از خود و نحوه رفتارتان با محیط به دست خواهید آورد و بعلاوه این توانایی را به دست خواهید آورد که با یاری تیپ شخصیتی خود، سراغ انتخاب شغل بروید.

ویژگی های تست MBTI در ایران تلنت به توضیح زیر می باشد:

  • تست MBTI در ایران تلنت یک مدل روانشناسی از شما به وجود می آورد که به شما یاری می نماید تا راستا شغلی و شغل مناسب با تیپ شخصیتی خود را پیدا کنید.
  • نتیجه به دست آمده از تست MBTI ایران تلنت، منطبق بر آخرین تحقیقات و پیشرفت ها در حوزه علم روانشناسی می باشد و از چندین موسسه معتبر تاییده دارد.
  • تست MBTI ایران تلنت برای فضای کاری ایران طراحی شده و نتیجه آن دقیق تر از مدل های خارجی است.
  • از این تست می توان در منابع انسانی شرکت ها استفاده کرد و با یاری آن مناسب ترین افراد برای موقعیت های شغلی را انتخاب کرد.

تست هوش ریون پیشرفته

تست هوش ریون پیشرفته در ایران تلنت، یک تست هوش بصری است که با یاری آن می توان هوش سیال و استدلال انتزاعی افراد بزرگسال را مقدار گیری کرد. این آزمون در نهایت مقدار ضریب هوشی افراد را معین می نماید و مهم ترین کاربرد آن برای مشاغل است که از آن برای ارزیابی استدلال منطقی استفاده می نمایند. دیگر کاربردهای تست هوش ریون عبارت است از:

  • سنجش توانایی افراد در حل مسئله
  • سنجش توانایی افراد در تفکر انتقادی
  • اولویت بندی توانایی ها و مهارت ها
  • آنالیز عملکرد شناختی در افراد
  • سنجش توانایی افراد در درک مفاهیم
  • سنجش توانایی افراد در مهارت دیداری و منطقی

تست هوش ریون به گونه ای طراحی شده که در افراد با ویژگی های و فرهنگ های مختلف کاربرد دارد و به همین دلیل است که سال ها روانشناسان و افراد حرفه ای از آن به عنوان یک تست سنجش هوش استفاده می نمایند. اعتبار تست هوش ریون به واسطه هماهنگی درست میان سوالات این تست است که محاسبه ضریب هوشی را با دقت می نماید.

ویژگی های تست هوش ریون پیشرفته در ایران تلنت به توضیح زیر می باشد:

  • تست هوش ریون طبق آخرین مقالات و تحقیقات علمی جهان طراحی شده است و به وسیله بسیاری از روانشناسان استفاده می گردد و موسسات بسیاری نیز آن را تایید نموده اند.
  • تست هوش ریون مدل استاندارد و به روز شده از فرم های مختلف تست هوش ریون است.
  • آزمون هوش ریون پیشرفته یک آزمون غیروابسته به فرهنگ (غیر کلامی) می باشد که برای سنجش هوش سیال بکار می رود.
  • کاربرد این آزمون در استعدادیابی نوجوانان و جوانان، گزینش و استخدام متقاضیان و مطالعات پژوهشی و بالینی است.

تست هوش هیجانی یا بارآن

تست هوش هیجانی ایران تلنت، یکی از تست های معتبر در ارزیابی مقدار هوش هیجانی در افراد است. برای اینکه بتوانید روابط کاری و عاطفی بهتری داشته باشید و بعلاوه هیجانات روزمره خود را به درستی مدیریت کنید، باید به درک درستی از هوش هیجانی خود دست پیدا کنید. در این آزمون می توان نقاط ضعف و قوت را در زمینه بروز هیجان ها شناسایی کرد، اطلاعات جامع و کاملی از مقدار شناخت و مدیریت هیجان ها به دست آورد و در نهایت ارزیابی و تحلیل هیجان ها را انجام داد.

ویژگی های تست هوش هیجانی یا بارآن در ایران تلنت به توضیح زیر می باشد:

  • پنج مقیاس در این تست ایران تلنت وجود دارد که این مقیاس ها عبارت اند از هوش درون فردی، هوش برون فردی، توان سازگاری، کنترل استرس و خلق و خوی عمومی.
  • تست هوش هیجانی بارآن در ایران تلنت به وسیله محققان و اساتید آنالیز شده و اعتبار آن تایید شده است.
  • در این تست با شناخت نقاط قوت و ضعف خود قادر خواهید بود برای بهبود عملکرد خود در این مولفه ها پیشنهادات کاربردی را دریافت کنید.

سخن پایانی

خودآگاهی کار سختی است که نیازمند تعهد و تداوم در شناخت فردی است. برترین تست های خودشناسی و روانشناسی می توانند به شما در شناخت بهتر خودتان یاری نمایند. زمانی که با یاری تست های رواشناسی سراغ خودآگاهی بروید، متوجه خواهید شد که چگونه زندگی شما معنادارتر و زیباتر می گردد. تست های شخصیت شناسی ایران تلنت راهی آسان برای رسیدن به خودآگاهی به صورت رایگان هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5072

به "انجام تست های رایگان روانشناسی و خودشناسی در ایران تلنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام تست های رایگان روانشناسی و خودشناسی در ایران تلنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید