اقامتگاه رویایی Bambu Indah در بالی اندونزی

به گزارش دور زمین، هتل بوتیک لوکس و زیبای Bambu Indah به تمامی مسافران تور بالی تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و منحصر به فرد ارائه می‌دهد. سازندگان این هتل، سنت را با مدرنیته ترکیب کرده‌اند و نتیجه‌ای باورنکردنی به دست آورده‌اند. مهمانان در ویلاهایی آنتیک که از چوب ساج جاوایی ساخته شده‌اند اقامت داده می‌شوند؛ ویلاهایی که 100 سال پیش ساخته شده‌اند و بازسازی شده‌اند تا کیفیتی بالا در سطح جهانی را برای مهمانان فراهم کنند. یکی از خانه‌های این اقامتگاه بر روی یک برکه ساخته شده و کفپوشی شیشه‌ای دارد. دیدن شنای ماهی‌ها از کف اتاق، حال و هوایی بی‌مانند خلق می‌کند.

اقامتگاه رویایی Bambu Indah در بالی اندونزی

این اقامتگاه با باغ‌های سرسبز احاطه شده است. این فضا کمک می‌کند شما یک آشتی مجدد با طبیعت داشته باشید. خدمه هتل فعالیت‌ها و تورهای فراوانی را برای مسافران تور بالی فراهم کرده‌اند. این فعالیت‌ها شامل بازدید از معابد و مراسم‌های سنتی بالی، گشت‌های پیاده‌روی و تورهای گشت در روستاهای اطراف هستند. این هتل همچنین مراسم ازدواج را نیز میزبانی می‌کند، از جشن‌های کوچک گرفته تا مراسم‌های بزرگ و مجلل. Bambu Indah برای افرادی که به دنبال تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و اصیل هستند ایده‌آل است.

Bambu Indah هتلی منحصر به فرد و دوست‌دار طبیعت است. این مجموعه خدمات و اقامتی عالی و تجربه‌ای متناسب با هر شخص را به مهمانانش ارائه می‌دهد. اقامت در این هتل در تمام طول سال مناسب است. فصل خشک (از ژوئن تا سپتامبر) دلپذیرترین زمان است. این اقامتگاه در دهکده Baung قرار گرفته و با فرودگاه Denpasar تنها یک ساعت با اتومبیل فاصله دارد. Bambu Indah حدود 15 دقیقه با دهکده Ubud، سی دقیقه با Sanur و 45 دقیقه با Seminyak فاصله دارد.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3004

به "اقامتگاه رویایی Bambu Indah در بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه رویایی Bambu Indah در بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید