افزایش شایعات جدایی رونالدو از یوونتوس؛ فوق ستاره پرتغالی خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- اقدام جدید کریستیانو رونالدو، شایعات جدایی اش از یوونتوس را پررنگ نموده است.

افزایش شایعات جدایی رونالدو از یوونتوس؛ فوق ستاره پرتغالی خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله پرتغالی ممکن است پس از سه فصل حضور در یوونتوس، در خاتمه فصل 21-2020 این تیم را ترک کند و این ماجرا با توجه به راه نیافتن بیانکونری به لیگ قهرمانان اروپا می تواند جدی تر دنبال شود. به نقل از فوتبال ایتالیا، کریستیانو رونالدو هفت خودروی گران قیمت خود را از تورین به لیسبون منتقل می نماید و این مسئله باعث شده شایعات خروج او از یوونتوس پررنگ شود. در این راستا، ویدیویی منتشر شده که خودروهای رونالدو در یک کامیون حمل می شوند.

این کامیون متعلق به شرکت حمل و نقل مشهور Rodo Cargo در لیسبون پرتغال است. در سال 2018، ورود خودروهای رونالدو به تورین، یک نشانه مهم در راستای پیوستن او به یوونتوس بود و حالا خروج این خودروهای گران قیمت از تورین می تواند نشانه ای برای جدایی این ستاره پرتغالی از بیانکونری باشد.

پیش بینی می شد که کریستیانو رونالدو دوران به مراتب پیروز تری را نسبت به آن چیزی که در این دو، سه فصل اتفاق افتاده، در یوونتوس پشت سر بگذارد. در واقع بیانکونری امیدوار بود که با ورود فوق ستاره پرتغالی به عظیمترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند اما حالا حتی در این فصل سهمیه چمپیونزلیگ آنها نیز در هاله ای از ابهام واقع شده است.

محقق نشدن اهداف رونالدو در یوونتوس و از طرف دیگر بعضی نقدها که نسبت به او مطرح شده، شایعاتی را در رابطه با احتمال جدایی برنده پنج باره توپ طلا از این تیم به وجود آورده و حالا یک نشانه دیگر از آن به چشم خورده تا شایعات وداع رونالدو با بانوی پیر قوت بگیرد.

مادر کریستیانو رونالدو اخیرا ادعا نموده بود که تمام کوشش خود را انجام خواهد داد تا پسرش را برای بازگشت به پرتغال و حضور در اسپورتینگ لیسبون راضی کند. البته بلافاصله بعد از این اظهار نظر خورخه مندس، مدیر برنامه های فوق ستاره پرتغالی هرگونه شایعه بازگشت او به پرتغال را تکذیب کرد.

در همین رابطه Per Semper Calcio ویدئویی را منتشر نموده که نشان می دهد اتومبیل های غول آسا و گران قیمت کریستیانو رونالدو واقع در گاراژی در شهر تورین با یک کامیون در حال بارگیری هستند. این کامیون متعلق به Rodo Cargo است که یک شرکت بسیار عظیم و معروف در رابطه با حمل و نقل محسوب می شود. جالب تر و قابل تامل تر اینکه این شرکت در لیسبون مستقر است.

نکته مهم دیگر درباره این مسئله به این موضوع برمی شود که کریستیانو رونالدو در سال 2018 و هنگام ترک رئال نیز اتومبیل های خود را از مادرید به تورین منتقل نموده بود و حالا این اتفاقی که اتفاق افتاده می تواند نشانه عظیمی در خصوص کریستیانو رونالدو باشد و اثبات کند که شاید او میخواهد به اسپورتینگ لیسبون برشود.

لازم به ذکر است تنها یک هفته تا خاتمه رقابت های سری آ باقی مانده و به نظر می رسد که در صورت ناکامی یوونتوس در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کار آنها برای حفظ فوق ستاره پرتغالی دو چندان سخت خواهد شد. با این حال باید منتظر ماند و دید که نهایتاً چه تصمیمی از سوی رونالدو اتخاذ خواهد شد.

یوونتوس شب گذشته در دربی ایتالیا پیروز شد اینتر را شکست دهد. بانوی پیر در شرایطی این پیروزی را کسب کرد که از دقیقه 55 با اخراج رودریگو بنتانکور ده نفره شده بود. این بازیکن زمانی اخراج شد که یووه 2-1 پیش بود ولی با گل به خودی دقیقه 84 جورجو کیه لینی بازی مساوی شد و سپس خوان کوادرادو با پنالتی دقیقه 87 خود رجحان را به نام یوونتوس ثبت کرد.

آندره آ پیرلو سرمربی یووه، رونالدو را با وجود اینکه تیمش 10 نفره شده بود تا دقیقه 69 در میدان نگاه داشت و سپس تصمیم به تعویض او گرفت. فوق ستاره پرتغالی که معمولا از تعویض شدن رضایت ندارد، این بار هم با سری پایین و چهره ای ناراحت به کنار زمین رفت ولی بر خلاف معمول برای بازیکن تعویضی (آلوارو موراتا) آرزوی پیروزیت کرد و از او خواست سریع تر به زمین برود. او قبل از نشستن روی نیمکت با پیرلو هم دست داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4404

به "افزایش شایعات جدایی رونالدو از یوونتوس؛ فوق ستاره پرتغالی خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شایعات جدایی رونالدو از یوونتوس؛ فوق ستاره پرتغالی خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید