اصولی: پایبندی به تعهدات بین المللی خط قرمز فدراسیون فوتبال است

به گزارش دور زمین، تهران (پانا) - سرپرست کمیته فوتسال درباره اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا جهت انجام دو بازی تدارکاتی به نکاتی اشاره نمود.

اصولی: پایبندی به تعهدات بین المللی خط قرمز فدراسیون فوتبال است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان اصولی در ابتدا گفت: باتوجه به برنامه ریزی که قبل از جام دنیای فوتسال اجرا شده بود و فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست انجام دو بازی تدارکاتی را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نموده بود، در 29 و 30 آذرماه در پارمای ایتالیا به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: حضور در عرصه های بین المللی و رقابت با تیم های مطرح دنیا قطعا می تواند برای تیم ملی فوتسال ما مثمر ثمر و آثار خوبی درپی داشته باشد و فرصت خوبی را جهت ارزیابی تیم در اختیار کادرفنی قرار می دهد. ضمن اینکه پذیرش دعوت بین المللی از سوی فدراسیون فوتبال ایران در این دوره و پیرو تاکید رییس فدراسیون از خطوط قرمزی است که به آن توجه شده تا در عرصه های بین المللی نسبت به تعهدات پایبند و فعال باشیم تا فوتبال و فوتسال کشور را بهتر معرفی کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون گفت: متاسفانه در دور قبل شاهد بودیم که در ملاقات با اسپانیا و برزیل علیرغم پذیرش دعوت از سوی فدراسیون ایران، این تعهد عملی نشد که بی شک به وجهه فوتبال کشور خدشه وارد می نماید.

وی درخصوص زمان اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا گفت: 27 آذر راهی ایتالیا خواهیم بود و اول دیماه تیم ملی فوتسال به تهران باز می شود. پیش از اعزام یک اردوی تدارکاتی خواهیم داشت که با نظر کادرفنی انجام خواهد شد. ضمن اینکه در این دو ملاقات، ناظم الشریعه باتوجه به قراردادی که تا خاتمه سال با فدراسیون دارد به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال تیم را همراهی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4696

به "اصولی: پایبندی به تعهدات بین المللی خط قرمز فدراسیون فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: پایبندی به تعهدات بین المللی خط قرمز فدراسیون فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید