قوچان نژاد قصد بازگشت به هلند را ندارد، او دنبال حضور در ایتالیا یا اسپانیا است

به گزارش دور زمین، خبرنگاران: مدیر برنامه های مهاجم 26 ساله کشورمان گفت: قوچان نژاد قصد بازگشت به هلند را ندارد.

قوچان نژاد قصد بازگشت به هلند را ندارد، او دنبال حضور در ایتالیا یا اسپانیا است

به گزارش خبرنگاران، با آغاز سال نو میلادی و فصل جابجایی زمستانی باشگاه های هلندی در پی به خدمت دریافت رضا قوچان نژاد، مهاجم ناراضی استاندارد لیژ هستند. از جمله تیم های هلندی که خواستار جذب مهاجم کشورمان هستند می توان به کامبور، گو اِهد ایگلز و هیرنوین اشاره نمود ولی وی که سابقه بازی در هلند را دارد قصد بازگشت به لیگ هلند را ندارد.

رنه اِیخکل کمپ، مدیر برنامه های قوچان نژاد گفت: رضا قصد بازگشت به لیگ هلند را ندارد. درست است که او در این لیگ خودی نشان داد و چهره شد ولی حالا زمان آن رسیده تا فوتبالش را در کشوری دیگر همچون ایتالیا یا اسپانیا ادامه دهد.

وی با طفره رفتن از بیان نام تیم بعدی گوچی گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نشده و ما برای انتقال وی به تیمی دیگر در حال مذاکره هستیم. در حال حاضر هنوز اتفاقی نیفتاده و خبری نیست ولی این اطمینان را می دهم که همه چیز به زودی درست خواهد شد. 6 ماه آینده برای قوچان نژاد مهم خواهد بود و وی قطعا به دنبال حضور در جام جهانی به همراه ایران است.

مهاجم 26 ساله کشورمان در آخرین دیدار ایران از مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل تنها گل بازی را وارد دروازه کره جنوبی کرد تا شاگردان کارلوس کی روش به عنوان تیم نخست گروه A منطقه آسیا مسافر برزیل شوند.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1999

به "قوچان نژاد قصد بازگشت به هلند را ندارد، او دنبال حضور در ایتالیا یا اسپانیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد قصد بازگشت به هلند را ندارد، او دنبال حضور در ایتالیا یا اسپانیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید