اتمام ساخت مستند تلویزیونی بهشت در مازندران

به گزارش دور زمین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از اتمام ساخت مستند دوزبانه بهشت در استان اطلاع داد.

اتمام ساخت مستند تلویزیونی بهشت در مازندران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه صبح امروز 7 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر، گفت: با مشارکت صداوسیمای مازندران این مستند به دو زبان فارسی و انگلیسی ساخته شده است.

او با اشاره به تنوع بالای سوژه های تاریخی، طبیعی، آیینی، موزه ها، هنرهای صنایع دستی و جاذبه های گردشگری در استان گفت: در این مستند تلویزیونی، سعی بر معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی، رونق تبلیغات در حوزه فضای مجازی و فراوری کلیپ و فیلم های گردشگری یکی از ضرورت های پیش روی این صنعت خواهد بود و این اداره کل این موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

فرزانه همچنین با اشاره به فراوری بیش از 100 کلیپ یک دقیقه ای با موضوعات معرفی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تا خاتمه امسال بیش از 50 کلیپ در راستای معرفی ظرفیت های استان ساخته خواهد شد.

مستند تلویزیونی بهشت به سفارس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران به تهیه کنندگی یاسر طالبی، کارگردانی حسن جعفری و نویسندگی علی صادقی ساخته شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2606

به "اتمام ساخت مستند تلویزیونی بهشت در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام ساخت مستند تلویزیونی بهشت در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید