اتمام حجت والورده با منیر الحدادی: دیگر در ترکیب اصلی بارسلونا جایی نداری!

به گزارش دور زمین، سرمربی بارسلونا آب پاکی را روی دست مهاجم دورگه تیمش ریخت و تکلیف او را در این تیم تعیین کرد.

اتمام حجت والورده با منیر الحدادی: دیگر در ترکیب اصلی بارسلونا جایی نداری!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، منیر الحدادی ممکن است آخرین بازی اش را برای بارسلونا انجام داده باشد مگر اینکه مصدومیت هایی غیرمنتظره برای هم پست های او رخ دهد که باشگاه بارسلونا را از فروش وی منصرف کند.

مهاجم اسپانیایی - مراکشی بارسا به دلیل نیمکت نشینی های پیاپی در این تیم به مسئولان باشگاه گفته است که قصد ندارد قراردادش را با این تیم تمدید کند، قراردادی که در ماه ژوئن به خاتمه می رسد و گفته می گردد که سویا محتمل ترین مقصد اوست.

ارنستو والورده ، سرمربی بارسلونا هم برای بازی اخیر تیمش مقابل ختافه در لالیگا، نام الحدادی را در فهرست تیم قرار نداد و ظاهراً دیگر هم قصد انجام چنین کاری را ندارد.

طبق ادعای مارکا، والورده در جلسه ای که پیش از بازی ختافه با الحدادی داشته به او گفته:من دیگر نمی خواهم تو را در فهرست تیم قرار دهم.

والورده به منیر الحدادی شرح داده که ترجیح می دهد به جای فرصت دادن به بازیکنی که رفتنش از بارسلونا قطعی است، به آن دسته از بازیکنانی فرصت حضور در تیم را بدهد که در برنامه های بلند مدت آبی و اناری ها جایی دارند.

در همین حال نشریه اسپورت کاتالونیا حتی مدعی شده که باشگاه بارسلونا ممکن است قرارداد منیر الحدادی را زودتر از خاتمه آن فسخ کند تا در ماه ژانویه به جای او بازیکن جدید جذب کند، هرچند که این اتفاق غیرمحتمل به نظر می رسد چرا که او می تواند نقش ذخیره ای اضطراری را برای روزهای غیبت لوئیس سوارس در صورت مصدومیت این مهاجم اروگوئه ای ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1478

به "اتمام حجت والورده با منیر الحدادی: دیگر در ترکیب اصلی بارسلونا جایی نداری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام حجت والورده با منیر الحدادی: دیگر در ترکیب اصلی بارسلونا جایی نداری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید