آیین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد بانوان کارگر با پیام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش دور زمین، آیین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد بانوان کارگر با پیام شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد .

آیین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد بانوان کارگر با پیام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که علیرضا محجوب،دبیرکل خانه کارگر، وحیده نگین مشاور امور زنان و خانواده وزارت کار،فاطمه ذوالقدر مشاور فرهنگی وزیر کار و ثریا شارقی مدیرکل بانوان استانداری تهران و جمعی از مدیران فعال در عرصه بانوان حضور داشتند ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی گفت : سال گذشته حضور پر شور عزیزان در این دوره از رقابت ها و مسابقات امید بخش بود اما امسال به دلیل شروع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود .

وی افزود : حضور بانوان در این دوره از مسابقات و رقابت ها بسیار پررنگ و مشهود است.

صادقی فر از همه سازمان ها و نهادها از جمله خانه کارگر ، اتحادیه زنان کارگر ، اداره کل امور ورزشی ، فدراسیون ورزش های کارگری ، ادارات کل امور استان ها ، معاونت توسعه مدیریت و منابع، مشاورین وزیر و ورزشکارانی که در برگزاری این مراسم نقش داشتند قدردانی کرد.

وی گفت: قطعا از بستر ورزش به بهره وری ،نشاط، شادابی ،کارگر سالم و کارگر رضایتمند می رسیم و زمانی جهش تولید اتفاق خواهد افتاد که بتوانیم برای جایگاه ورزش احترام قائل شویم.

صادقی فر افزود: سال گذشته در ورزش همگانی و قهرمانی درخشش خیره کننده ای را شاهد بودیم و در مسابقات المپیاد،19 نفر از بانوان ورزشکار 23 مدال را کسب کردند که این فرایند نسبت به دوره قبل خود 400 درصد رشد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی افزود: تا پایان دولت تدبیر و امید 38 مجموعه ورزشی کارگری به مجموعه ورزشگاه های موجود اضافه خواهد شد .

پروانه رضایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در این مراسم گفت: امسال، دومین سالی است که افتخار میزبانی در تهران را داریم. چهارمین المپیاد زنان کارگر در حالی برگزار شد که محدودیت های بسیاری از جمله برای ورزش در دنیا برقرار است.

وی افزود: رابطه ورزش و سلامتی، رابطه مشخصی است. در بیماری هایی مانند کرونا نیز نیاز به ورزش وجود دارد. شعار ما، المپیاد، ورزش و برابری است.

رضایی گفت : ورزشکاران، روحیه بالاتر، بهتر و انرژی بالاتری دارند.

وی افزود: جامعه کارگری ما به ورزش نیاز مبرم دارد زیرا کم هزینه ترین کاری است که می توان برای سلامتی انجام داد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران تاکید کرد:ورزش، در بهره وری بسیار تاثیر گذار است و کارگران و دیگر افراد جامعه را از تنش ها و افسردگی ها دور می کند.

در ادامه علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر گفت : امیدوارم هر چه زودتر بیماری کرونا تمام شود و بتوانیم مراسم ورزشی را از سر بگیریم.

وی افزود: از معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی هم به دلیل پیگیری مسئله مسکن کارگران تشکر ویژه دارم .

محجوب افزود: وی برای عقد تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری های مستمری انجام داده است.

دبیرکل خانه کارگر، افزود: امیدوارم هرچه زودتر شاهد بهبود شرایط مسکن کارگران باشیم.

وی همچنین از توجه ویژه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران برای حل مسایل و موضوعات کارگری و کارفرمایی تشکر و قدردانی کرد.

چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر گرامیداشت روز زن ویژه بانوان کارگر با همکاری اتحادیه بانوان کارگر و فدراسیون ورزش کارگری در 4 رشته ورزشی پتانک، طناب زنی، دارت و شطرنج روز 15بهمن ماه به صورت مجازی برگزار شد و به نفرات برگزیده هم جوایزی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4121

به "آیین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد بانوان کارگر با پیام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد بانوان کارگر با پیام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید