هتل آماری رزیدنس پاتایا

به گزارش دور زمین، هتل آماری رزیدنس پاتایا (Amari Residences Pattaya)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره‌ای است که می‌توانید در تور پاتایا در آن اقامت کنید. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل آماری رزیدنس پاتایا

هتل آماری رزیدنس بین پاتایا و جومتین قرار گرفته و در مجموع 173 اتاق میهمان و سوئیت دارد که همگی مبله هستند. در تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید. اتاق‌های این هتل تهویه مطبوع کارآمد و مبلمان راحتی دارند. سوئیتهای هتل دارای بالکن و آشپزخانه هستند. سرویسهای بهداشتی دارای وسایل بهداشتی رایگان و دوش هستند. برخی سرویسها دارای دید رو به دریا و وان نیز هستند. در ضمن تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، گاو صندوق و میز ناهارخوری نیز در اتاق‌های این هتل برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

در تور تایلند با وجود این هتل می‌توانید به تفریحات شبانه این شهر ساحلی دسترسی داشته باشید. اگر هم قرار است که به فرودگاه بین المللی سوارنابومی  بانکوک بروید، 1.5 ساعت با شما فاصله دارد.

سالن همایش‌های پاتایا با ماشین چند دقیقه تا هتل آماری رزیدنس فاصله گرفته است و ساحل Cosy نیز پیاده تا هتل 10 دقیقه فاصله دارد. خیابان Walking Street نیز تنها 7 دقیقه با این هتل فاصله داردکه از مزیت‌های آن به شمار می‌رود. ساحل سنترال فستیوال نیز در فاصله 3.7 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

از امکانات ورزشی این هتل می‌توان استخر روباز، سونا و جکوزی، زمین گلف، سالن بدنسازی و ماساژ را نام برد.

یک رستوران، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، پارکینگ رایگان، استخر روباز و اینترنت به صورت وای فای رایگان در ساسر مجموعه از دیگر خدماتی هستند که این هتل در اختیار گردشگران تور پاتایا قرار می‌دهد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3830

به "هتل آماری رزیدنس پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آماری رزیدنس پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید